Volledige versie bekijken : Gps



freddy22
17 December 2005, 16:47
Ik bezit een gps mio 168 waar ik zeer tevreden over ben maar er staat nu alleen de benelux op . Kan ik daar zelf de kaarten van europa opzetten ?

pitbull.spikey
17 December 2005, 18:24
welke gps software ist dat er op staat ??

andre verspeete
17 December 2005, 19:02
Ik bezit een gps mio 168 waar ik zeer tevreden over ben maar er staat nu alleen de benelux op . Kan ik daar zelf de kaarten van europa opzetten ?

Halloo,
Daarvoor moet u de dvd miomap v2.0(maps of europe)hebben.

eventure
17 December 2005, 21:45
Da is als de gpssoftware miomap is,
ik heb ook een mio,
en gebrik tomtom,
das een groot verschil van mappen e :)
Kijk dus eerst welke gps software je hebt...
mvg
RObbe

freddy22
19 December 2005, 15:47
hoe kan ik dat ergens zien welke software ik heb ?

vanic
21 December 2005, 12:46
op welk icoontje ( naam) moet je klikken om je gps software te openen? staat er mio maps ? tomtom?... ( eventueel waar gekocht)

als het software is van Mio zelf is het waarschijnlijk destinator ... of mio maps voor mio 168...

maar 1 ding is zeker je kan er kaarten voor Europa bijzetten ( eventueel op een extra sd kaartje)

andre verspeete
21 December 2005, 15:10
Halloo,bij mijn mio 168 staat de benelux op een sd kaartje,en de europese kaarten op een dvd


Ik bezit een gps mio 168 waar ik zeer tevreden over ben maar er staat nu alleen de benelux op . Kan ik daar zelf de kaarten van europa opzetten ?

vanic
22 December 2005, 11:28
waar steek je dan die dvd in je Mio 168 :D

je zal toch de kaarten van je DVD moeten installeren op een SD kaartje;)

andre verspeete
22 December 2005, 12:31
waar steek je dan die dvd in je Mio 168 :D je mio

je zal toch de kaarten van je DVD moeten installeren op een SD kaartje;)
HALLOO,
je moet eerst activesync installeren op je pc,dan pas kun je kaarten overbregen van de dvd naar je mappen en dan naar je mio of naar het sd kaartje.

vanic
22 December 2005, 22:01
HALLOO,
je moet eerst activesync installeren op je pc,dan pas kun je kaarten overbregen van de dvd naar je mappen en dan naar je mio of naar het sd kaartje.
om kaartjes over te brengen naar een SD kaartje of een map op je pc heb je geen activesync nodig hoor ... een cardreader is voldoende; om dan de map die je op je pc plaatste ;te kopiƫren naar je kaartje ;) ... activesync dient om je pda aan te sluiten op je pc en er zo( navigatie) software op te plaaten ( of eventueel je mails en zo te syncroniseren) of als je je kaartje in je PDA moet laten zitten omdat je geen cardreader hebt...


'k weet ook wel dat je geen dvd in ne mio 168 kan stoppen hoor (vandaar...:D)
maar je bent niet verplicht om activesync te installeren om kaarten op een sd kaartje te plaatsen ;)

freddy22
23 December 2005, 20:57
hoe geraak ik aan het programma voor europa om op mijn toestel te plaatsen ? ik bezit geen cd hiervoor !

Baloeke
23 December 2005, 21:36
Als je het toestel gekocht hebt zat er een cd en dvd bij. De dvd bevat de kaarten .

vanic
24 December 2005, 10:23
de vraag is eigenlijk welke software en hoe is deze op je mio geraakt... we weten nog altijd niet welke navigatiesoftware je hebt...

het zou kunnen dat je maar de kaarten hebt van de Benelux en dan zul je de Europa kaarten nog moeten kopen.