Volledige versie bekijken : spysweeper verlopen



cooldave
17 December 2005, 17:03
mijn abonnement van spysweeper is verlopen.
Is er geen GRATIS alternatief voor?
Zou Ewido (de gratis versie) hetzelfde resultaat geven als spysweeper?

hoort eigelijk bij software :)

jurgenv
17 December 2005, 17:58
ewido is ook een 15 dagen trial :)
de gratis goeie zijn nog altijd spybot en ad-aware :)
microsoft antispyware is nog een bèta maar is ook nog gratis

nielsvandesype
17 December 2005, 19:34
Maar je kan het nog altijd gebruiken voor het scannen alleen want je kan updates blijven krijgen ook achter de trialperiode. De beste gratis met veel mogelijkheden blijft dan toch microsoft antispyware hoor.

sniffer
17 December 2005, 19:39
als je je spysweeper indertijd betaald hebt en je hebt een registratiecode dan kan je op hun site gratis de nieuwere versie downloaden. je moet je code ingeven en ze sturen je dan een nieuwe.

Wij hebben dit zo gedaan en dat lukt prima !

permee
17 December 2005, 23:44
Maar je kan het nog altijd gebruiken voor het scannen alleen want je kan updates blijven krijgen ook achter de trialperiode. De beste gratis met veel mogelijkheden blijft dan toch microsoft antispyware hoor.

Ik heb een goed halfjaar geleden vernomen dat daar toch wel enkele lekjes en veiligheidsfoutjes in zaten.Is die ondertussen al ge-upgraded?

Mvg,
permee

eventure
17 December 2005, 23:47
Ewido is een 15 dagen trail, maar die werkt al 3 maanden bij mij hoor,
mvg
RObbe

J.W.
18 December 2005, 02:44
ewido is ook een 15 dagen trial :)
de gratis goeie zijn nog altijd spybot en ad-aware :)
microsoft antispyware is nog een bèta maar is ook nog gratis

Ewido blijft wel werken na de trialperiode, maar met minder mogelijkheden.
Ik gebruik die gratis versie al bijna 2 jaar.

nielsvandesype
19 December 2005, 20:31
Bij ewido verlies je na 15 dagen de realtimebescherming en automatische updatefunctie je kan nog altijd je volledige systeemscannen en malware verwijderen.

@permee : Ernstige beveiligingslekken zijn er toch niet echt geweest hoor. Ze zullen wel gedicht zijn hoor want er zijn al een paar versieupdates uitgebracht. Ik zou het zeker aanraden hoor.