Volledige versie bekijken : muis Vraagje



teken
18 December 2005, 05:45
Ik had een Logitec muis een Hele Goeie, maar nu is de knop versleten van te klikken.

dus ik koop een nieuw muis, en onderaan sta er wel op logitec, maar het symbool staat er niet boven op zoals het zou moeten.
En, ik heb ook nog een andere muis ombekend merk.

De vraag is nu,
Waarom Springgt soms het muis pijltje naar de andere kant van mijn sherm ?
met mijn oud logitec muis had ik dit nooit. Raar
En kwa drivers, dit Heb ik nog nooit in 10 geinstalleerd. want (wie installeerd er nu een muis ? huh)

Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand een iedee wat de Beste muis is, ?
De origenele Logitec <-- zoals ik zelf denk of ?? hmm

want pijltjes spring soms naar de andere kant van het scherm steekt tegen soms.

Thnx

de jean
18 December 2005, 08:42
Ik had een Logitec muis een Hele Goeie, maar nu is de knop versleten van te klikken.

dus ik koop een nieuw muis, en onderaan sta er wel op logitec, maar het symbool staat er niet boven op zoals het zou moeten.
En, ik heb ook nog een andere muis ombekend merk.

De vraag is nu,
Waarom Springgt soms het muis pijltje naar de andere kant van mijn sherm ?
met mijn oud logitec muis had ik dit nooit. Raar
En kwa drivers, dit Heb ik nog nooit in 10 geinstalleerd. want (wie installeerd er nu een muis ? huh)

Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand een iedee wat de Beste muis is, ?
De origenele Logitec <-- zoals ik zelf denk of ?? hmm

want pijltjes spring soms naar de andere kant van het scherm steekt tegen soms.

Thnxop welke ondergrond gebruik je de muis ?? mijn optische verspringt ook soms als ik op een papieren placemat met fijne lijntjes bvb werk ...

eventure
18 December 2005, 10:39
Is het een muis met zo'n balleken in?
Anders eens kijken of er stof inzit...

teken
18 December 2005, 17:47
muis met lichtje optishe.
Matje hm soort ruber zacht.
Maar ik heb het al jaren,

ja ik zou matje moeten aanpassen aan muis.

eventure
18 December 2005, 22:11
Heb je al eens geprobeerd op een andere ondergrond?
mvg
RObbe

teken
19 December 2005, 04:10
nu heb ik een andere ondergrond.
MAar een probleem, mijn muis vershuif stuff vlotter nu.
dit ben ik niet gewoon, ik werk graag presiezer. kweet ook dat ik het kan instellen,

ik wil hier geen reclame maken of dergelijk, maar ik heb op mijn forum een topic gestart
muis probleem. ( Iemand moet het eens doen)
waar geen vraag is.. zal ook geen verbetering zijn.

reden is simpel ik zelf ken ongeveer een 50tal mensen, en nog niet gesproken van op internet, die het zelfde probleem hebben met hun muis.
dus stel ik me de vraag, wat is er mis de laatste tijd met pc muisen.
Dus heb ik maar een mail gestuurd naar de beste muis technologie Logitec

als dit nu 1 of 2 personen zijn kan ik nog akkoord komen maar 50 mensen en veel meer.. reclameeren de laaste tijd, Over dit probleem.
Niemand weet dan ook de juiste oplossing,
maar vraag die ze stellen is steeds de zelfde, Plots is het zo, en vroeg niet.

ik ben er 99% zeker van dat er iets mis is met de muisen die ze maken de laaste tijd.
ik denk daarbij ook een muis met bal is nog steeds de beste.

de jean
19 December 2005, 07:34
ik wil geen muis met bal meer ... :)

sniffer
19 December 2005, 10:35
ik had dat ook dat het pijltje steeds wegsprong en na een hijack this gepost te hebben en vanalles uitgevoerd is dat probleem weg.

( is ook een echte logitec muis met optisch licht en ik gebruik geen ondergrond, gewoon op bureau)

MagisterMagic
19 December 2005, 12:35
Het is zo dat het verspringen van de muis (naar een hoek van het scherm meestal) te wijten is aan de ondergrond van je muis, er mag echt niks in de weg liggen, niet gebobbeld zijn enz... soms is een beetje stof al teveel.
Er zijn er ook (zoals ikzelf) die nog andere problemen hebben, zoals: mijn optische muis begint te flikkeren wanneer ik de pc opstart en verder doet z niks meer, moet meestal mijn pc 4x opstarten eer alles goed gaat. Denk dat het iets te maken heeft met iexplorer of met frame.NET, want wanneer ik frame.net deinstalleer, begint ze direct te flikkeren en kan ik niks meer doen en vòòr ik frame.net had geinstalleerd kreeg ik het iedere keer (buiten opstarten) als explorer een bijkomende taak had bv door kijken voor updates, of gewoon door popup van telemeter enz... Heb nog niet uitgevonden waaraan het nu werkelijk ligt.

compuchrisje
19 December 2005, 18:11
'k Heb totaal geen last van muizenissen, ook al heb ik mijn bedenkingen bij het verbruik van wat tegenwoordig allemaal draadloos is. De batterijlader staat hier al gesteld als randapparatuur. 3 dagen voor muis (HP) en 3 maanden voor keyboard.
Logitech wordt door Microsoft niet erkend, dus ook niet ondersteund. Je moet de drivers dus van de Logitech site ophalen. Waarbij je dan meteen de Logitech messenger opgedrongen wordt. En dié haalt heel je systeem overhoop na enige tijd, want al je bewegingen op je pc worden geregistreerd.
Kijk en vergelijk: pak een gewone ps2- muis en dito toetsenbord, nooit problemen.

eventure
20 December 2005, 23:45
Ik heb een trackball,
de eerste dagen is dat wennnen,
maar na een weekje is da echt zalig,
en veel beter voor de pols,
mvg
Robbe

Fakke_Berto
21 December 2005, 17:12
@ Compuchrisje,
Ahum, dat is niet altijd waar hoor. Die ps2 muis en keyboard van mij doen ook heel raar. Soms loopt de boel zelfs vast. Enig idee wat dat kan zijn? Zelf heb ik de indruk dat het iets te maken heeft met een bufferoverflow want soms hoor ik een beep van de pc-speaker als hij begint vast te lopen. Gelukkig heb ik er nog een usb muis bijhangen.
Groetjes.

vraagteken
21 December 2005, 21:20
ik heb een trust oplaadbaar heel tevreden over laad ze juist op met mijn lader van mijn fototoestel niet met adapter van de muis want dat is niets waar http://img273.imageshack.us/img273/6868/muis6hx.jpg

teken
16 July 2006, 16:22
ik ben niet zo aan draadloos,
als de battery low is, en je bent aan het gamen , dan is dit niet zo handig,
ik hou het bij kabel.

ik heb een 1200dpi,
dus hoger mag, ik zal zien.