Volledige versie bekijken : nero wil niet printen



wizze
18 December 2005, 18:55
Als ik een cd brand met nero en ik wil nadien cover designer gebruiken dan kan ik niet printen,weet iemand hier raad mee?
normaal als je bovenaan op print drukt verschijnt er een ander vak waar je dan nog eens op OK moet drukken,wel dit is dus het probleem,die OK brand niet en ik kan er dus niet op klikken !

eventure
18 December 2005, 19:15
Al eens geprobeerd met ctrl+ p?
Anders nero misschien eens opnieuw installeren e,
mvg
Robbe

eventure
18 December 2005, 19:15
Owja,
welke versie heb je?

wizze
18 December 2005, 19:20
ik heb nero 6 ultra.Het probleem is plots opgedoken en dan heb ik nero 7 geinstalleert maar ook bij deze lukt het niet ! Nu dus terug nero 6ultra

wizze
18 December 2005, 19:26
ctrl heb ik ook geprobeert Robbe maar dat lukt ook niet,is het zelfde probleem"Ok" kan ik niet aan klikken,dat brand niet !

GuntherS
18 December 2005, 19:27
Je printer wordt blijkbaar niet gevonden door het programma.
Kan je niet naar printerinstellingen gaan ofzo en dan je printer eens opnieuw kiezen.

eventure
18 December 2005, 19:57
Idd,
installeer je printer eens opnieuw,
heb je dit alleen bij nero?
test het anders ook eens ij andere progjes,
p.s. vergeet de bedanktknop niet!
mvg
RObbe

Kennethje
18 December 2005, 20:54
Als ik een cd brand met nero en ik wil nadien cover designer gebruiken dan kan ik niet printen,weet iemand hier raad mee?
normaal als je bovenaan op print drukt verschijnt er een ander vak waar je dan nog eens op OK moet drukken,wel dit is dus het probleem,die OK brand niet en ik kan er dus niet op klikken !
Verwijderen en opnieuw instaleren?

wizze
18 December 2005, 21:02
Ik heb alles al geprobeerd,printer terug geinstalleert,nero ook,instellingen nagezien en toch wil dat vakje van OK maar niet branden.
Wie weet nog raad aub ?
thanks

Sille
18 December 2005, 21:39
gebruik mss dit programma is undercover xp is ook gratis en print ook perfect covers af mss werkt het bij dit programma wel