Volledige versie bekijken : Geen kerstpresentatie.



J.W.
19 December 2005, 01:13
http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=1TOHKESSOG7221HRYPTWC9J49F

Het is wel een zip-file. Hopelijk staat het lettertype en de muziek (.mid) er goed in.
De naam van het merk is afgedekt omdat het een bestaand merk is en ik geen reclame wil maken. De presentatie heb ik wel zelf gemaakt.

marley
19 December 2005, 02:09
@ J.W.

Kan hem voor het ogenblik niet bekijken.
Kan de server niet vinden, zal voor morgen zijn.


grt marley

Den Jappe
19 December 2005, 11:58
Hallo Ik heb even proberen kijken naar de pps, maar je kan hem wel downloaden maar niets bekijken. Er staat "pres0.ppz" en dan een instalatie bestand "pngsetup.exe"
Gr...Den Jappe

compuchrisje
19 December 2005, 18:23
Nog nooit gehoord van Minerva, maar 'k weet nu wel dat het ergens in Berchem is... was Ladybird niet van daar ergens? Wat je hier bewijst JW is dat je wel een presentatie kan maken in opdracht met de documentatie. 'k Vraag me trouwens af waarom je tekstvakken zo groot zijn uitgevallen en nee.. ik krijg geen onweerstaanbare zin in chocola.
Het is wel duidelijk een presentatie om in vergaderingen te draaien, in tegenstelling tot wat hier meestal gepost wordt. Op Ivanhoejupiler haalt creativiteit het op perfectie. We wachten dus op een live presentatie van je en niet ééntje op cd...

Beatje
19 December 2005, 18:45
We zijn wel heel benieuwd aan het worden naar een zelfgemaakte kerstpps nu J.W.;)

J.W.
19 December 2005, 19:31
Nog nooit gehoord van Minerva, maar 'k weet nu wel dat het ergens in Berchem is... was Ladybird niet van daar ergens? Wat je hier bewijst JW is dat je wel een presentatie kan maken in opdracht met de documentatie. 'k Vraag me trouwens af waarom je tekstvakken zo groot zijn uitgevallen en nee.. ik krijg geen onweerstaanbare zin in chocola.
Het is wel duidelijk een presentatie om in vergaderingen te draaien, in tegenstelling tot wat hier meestal gepost wordt. Op Ivanhoejupiler haalt creativiteit het op perfectie. We wachten dus op een live presentatie van je en niet ééntje op cd...

Is niet in Berchem. Wel ergens anders in België.
Welke tekstvakken op welke dia?
Is niet bedoelt om op vergaderingen te draaien, maar wel in "Kiosk", d.w.z. ergens op een drukke plaats (station, ingang warenhuis enz....) en dit non-stop.
In de originele zijn nog 16 hyperlinks geplaatst.
U hoeft echt geen zin in chocolade te krijgen, is slecht voor de lijn....

WhiteWolf
19 December 2005, 19:41
mss ken je er zelf niets van en hou je lieverd van kritiek te geven op andermans hun werk(pps)J.W :wtf:
sorry moest er even uit :D
en euhhhhh compuchrisje Minerva legt juste in de lacorniche denk ik of er juist boven :p

Den Jappe
19 December 2005, 19:47
Hallo Ik heb even proberen kijken naar de pps, maar je kan hem wel downloaden maar niets bekijken. Er staat "pres0.ppz" en dan een instalatie bestand "pngsetup.exe"
Gr...Den Jappe

Ik heb me vergist ik moest het uit de winzip slepen en dan pas kon ik de pps wel zien.
Gr...Den Jappe