Volledige versie bekijken : mghooking.dll probleem



anubis
20 December 2005, 22:20
ik weet niet of ik er hier voor moet zijn, als ik de msn wil openen zegt hij dat ik mghooking.dll moet hebben,hij opent wel maar hij mankeert serieus(alee nu wil hij al niet meer opstarten) waar kan ik dat vinden mghooking.dll

jurgenv
20 December 2005, 22:39
laat ewido eens runnen en herinstalleer msn daarna, ewido ruimt deze infectie op ;)

bazeke
20 December 2005, 22:39
Misschien SweetIM geïnstalleerd gehad, en daarna verwijderd ?
Een dll die meekomt met het installeren van dit programma denk ik !

anubis
20 December 2005, 22:51
:wtf: juist sweetim geinstallerd en verwijderd,wat nu>??? want hij blijft deze fout vinden nog een grrot probleem bij ewido als ik hem opstart loopt hij vast bij hjet handje,dit kan ik nog bewegen maar niks aanklikken ook niet in het bureaublad. als ik ctrl alt delete duw schiet hij weer in gang?????:close (crash) :close (crash)

bazeke
20 December 2005, 23:17
:wtf: nog een grrot probleem bij ewido als ik hem opstart loopt hij vast bij hjet handje,dit kan ik nog bewegen maar niks aanklikken ook niet in het bureaublad. als ik ctrl alt delete duw schiet hij weer in gang?????:close (crash) :close (crash)

Heb je ewido laten scannen in veilige modus ?

anubis
20 December 2005, 23:21
zal ik vlug even doen sie

anubis
20 December 2005, 23:53
voilla alles nog ne keer gescand ewido mccafee,bugdoctor cc cleaner

blijft maar zeggen dat ik diene hooking moet instaleren,momenteel gaat mijn msn weer normaal krijg ik dat niet weg????

jurgenv
20 December 2005, 23:56
herinstalleer msn eens ;)

anubis
21 December 2005, 12:33
msn ook al eens verwijderd en opnieuw geinstal.. tis precies nog nie ge makkelijk voor da op te lossen,heb swwetim ook al proberen herinstalleren hij installeerd hem wel maar zie hem dan nie staan bij msn en hij staat bij de software?? en ik heb al geprobeerd om da mghooking op te zoeken op internet en het enige da ik krijg zijn twee sites die ook een forum zijn:close