Volledige versie bekijken : Nog een logiyech muis probleem



Silverwing
22 December 2005, 10:23
Heb ook een nieuwe muis moeten aanschaffen en omdat ik zo tevreden was over de vorige heb ik terug een logitech genomen.
De eerste nieuwe die ik kocht heb ik na 2 dagen uit miserie terug gedaan,was onhandig gevormd en de twee toetsen aan de zijkant om vooruit en terug te gaan daar veranderde de functie vanzelf van ongeacht hoe ik ze ingesteld had,en de driver was perfect geinstalleerd.
Bij uitvoerig testen in de winkel bleek er geen fout te zijn aan de muis,maar na aandringen toch een andere gekregen.

Deze vertoont identiek dezelfde kuren als de vorige,i(k heb de twee toetsen aan de zijkant allebij ingesteld op terug ipv 1 op terug en 1 op verder)de toets die ik heb ingesteld op terug word na x aantal keren hierop te klikken terug de toets vooruit.
Als ik naar de instellingen ga kijken staan deze nog steeds juist.
Ik verander dan even de instelling maar zet ze ook direct weer terug zoals ik het wil om maar op toepassen te kunnen klikken.
Hierna is alles weer zoals het moet voor zolang het duurt.
Iemand een idee wat gedaan?

compuchrisje
22 December 2005, 18:39
Tja met muizen met zijknoppen had ik het ook lastig, vensters werden per ongeluk gesloten.... Kan je niet buiten logitech drivers en de muis gewoon via windows configureren? Eerlijk gezegd, logitech hàd altijd een goede naam, met nadruk op hàd...

Silverwing
26 December 2005, 10:02
Mijn probleem is opgelost.
Heb van de logitech site een driver gehaald en die bevat bij de instellingen 2 zinnetjes meer,nl.niets doen en geen functie toegewezen.Ik heb aan alle andere toetsen die ik niet gebruik niets doen ingesteld en nu blijft de muis perfect werken.
Deze mag op slot.

eventure
26 December 2005, 10:54
Ik heb zelf ook logitech en geen probs mee,
waarom leveren ze niet ineens de goede drivers???
Mvg
RObbe

GuntherS
26 December 2005, 12:08
Ik heb altijd een Logitech muis gehad, en heb er geen problemen mee.
Nu heb ik ook een Kensington (ook een zeer goede) en ook nog een Thrust (minder tevreden van, knoppen blokkeren soms)