Volledige versie bekijken : aanwijzer(s) verbergen



Silverwing
23 December 2005, 10:30
Ik heb een pps gemaak die automatisch verloopt,maar er zijn toch altijd mensen die 3 sec. per dia nog te lang vinden.
Daarom zou ik de mogelijkheid om de dia's handmatich te verzetten willen uitschakelen of de pijltjes linksonder in beeld verbergen.
Wie kan mij helpen hoe dit te doen?

Den Jappe
23 December 2005, 11:33
Hallo Silverwing,
Ik zou zo eens proberen: ga naar diavoorstelling ik je pps. En klik dan op Diavoorstelling instellen / vink daar bij het vakje "volgende dia" "Handmatig uit"
Gr...Den Jappe

Nostradamus
23 December 2005, 15:31
Ik heb een pps gemaak die automatisch verloopt,maar er zijn toch altijd mensen die 3 sec. per dia nog te lang vinden.
Daarom zou ik de mogelijkheid om de dia's handmatich te verzetten willen uitschakelen of de pijltjes linksonder in beeld verbergen.
Wie kan mij helpen hoe dit te doen?

Dag Silverwing, je kan het ook zo doen: open je pps met powerpoint > diavoorstelling >
diaovergang >

http://img480.imageshack.us/img480/5623/diaovergang1zh.jpg
in dit voorbeeldje kan men pps bekijken, maar kan men bij muisklik niet verder gaan. Je kan ook het vinkje bij automatisch weg halen (en bij muisklik instellen) dan kan men naar elke dia kijken zo lang men wil (als je automatisch uitvinkt). Staat het alletwee aangevinkt, moet men (hier in dit voorbeeld tijd 6sec) desnoods geen 6sec wachten maar kan men via muisklik verder gaan wanneer men wil, doch na die 6sec zal je dia automatisch overschakelen naar de volgende. Dus de keuze is aan u wat je wil doen ;) (dit is ook zo zoals Den Jappe al schreef denk ik)

Silverwing
23 December 2005, 22:22
Den Jappe & Nostradamus,
Allebei bedankt.
Jullie beiden voorstel stond reeds zo ingesteld maar toch staan die aanwijzers er en werken ze ook nog.:cry:
Ik werk met office 2003,dus het voorbeeld van Nostradamus ziet er bij mij helemaal anders uit maar de functie staat wel zo ingesteld.

J.W.
1 January 2006, 20:25
Ik heb een pps gemaak die automatisch verloopt,maar er zijn toch altijd mensen die 3 sec. per dia nog te lang vinden.
Daarom zou ik de mogelijkheid om de dia's handmatich te verzetten willen uitschakelen of de pijltjes linksonder in beeld verbergen.
Wie kan mij helpen hoe dit te doen?

Menubalk - Diavoorstelling - Diavoorstelling instellen - Naar volgende dia gaan: tijdsinstelling gebruiken. Daarna in het "taakvenster diaovergang" vinkje verwijderen bij: "naar volgende dia - bij muisklik", vinkje zetten bij "automatisch na", tijd instellen en dit bij alle dia's zo doen.

guntherke
10 January 2006, 22:11
Menubalk-Diavoorstelling-Diavoorstelling instellen...:bekeken in kiosk (links boven ) aanvinken.De tijd stel je in bij :gaan naar andere dia op tijdsinstelling gebruiken. Nu werkt de presentatie volledig automatisch en kan je de muis en pijltjes niet meer gebruiken
G

Silverwing
11 January 2006, 21:00
Menubalk-Diavoorstelling-Diavoorstelling instellen...:bekeken in kiosk (links boven ) aanvinken.De tijd stel je in bij :gaan naar andere dia op tijdsinstelling gebruiken. Nu werkt de presentatie volledig automatisch en kan je de muis en pijltjes niet meer gebruiken
G
Bedankt voor deze uitleg,beter laat dan nooit(y) (y)
Het is nu idd niet meer mogelijk om de presentatie manueel te bedienen,maar nu word de voorstelling wel herhaald tot op Esc.gedrukt word,en hoeveel mensen zouden dit weten wanneer ze zo een pps krijgen toegestuurd?
Met het er bij te zetten is alles opgelost lijkt mij.
Deze mag dicht!

guntherke
12 January 2006, 12:25
Hey, het automatisch herhalen kan je ook uitzetten in hetzelfde venster. Beetje onder kioskmode.
Nog veel plezier ermee
G