Volledige versie bekijken : email adressen verwijderen



gentle suzy
23 December 2005, 13:35
hoi!

hoe kan ik er voor zorgen dat de email adressen van mijn contact personen op msn niet steeds in mijn adressen bestand van outlook express komen te staan ! ik verwijder ze telkens maar ze komen er steeds terug tussen te staan! moet ik ergens iets anders instellen dan ?

groetjes:)

gentle suzy
28 December 2005, 14:50
weet niemand dat !!!:cry:

gordini
28 December 2005, 16:52
Hallo Suzy,

Waarschijnlijk staat er linksonder in je outlook een lijst met contactpersonen.
Dit kadertje geeft je contactpersonen van outlook en ook je contacten van msn weer.
Als er dus een nieuwe msn-er in voor komt, wordt die toegevoegd aan je adressenboek.

Het volstaat (althans bij mij) om dit kadertje te sluiten, en je msn-ers zullen niet meer ingevoegd worden in je adressenboek.
Is dit niet zo, ga dan in outlook eens neuzen via extra - optie's naar de functie "automatisch aanmelden bij messenger" en vink dit af. Waar die juist staat weet ik niet meer, want ik heb mijn windows messenger verwijderd (niet mijn msn-messenger) das de standaard messenger 4.7 die bij een nieuwe installatie van windows XP meekomt.
Je kunt die zonder problemen verwijderen, je vindt die handleiding hier op de site, of anders door gewoon in te tikken in google messenger 4.7 verwijderen


Greetz Gordini

Prettig eindejaar

gentle suzy
28 December 2005, 16:58
heb het in orde gebracht !

bedankt he en ook voor jou een prettig eindejaar toegewenst!;)