Volledige versie bekijken : Outlook express



ocraM
23 December 2005, 23:14
Ik heb een probleempje als ik e-mails wil versturen die ongeveer 15 mb groot zijn dan verstuurt mijn Outlook express die in verschillende delen,ik krijg dan met het versturen te zien : bezig met verzenden van bericht 1 van 3 (deel 1 van 3)...
als het bestand nog groter is word het in nog meer delen verdeelt ,is er iets fout met de instellingen ???

compuchrisje
23 December 2005, 23:23
Een mailtje van 15 mb is een hele knoert hoor, en je zal dat zelfs via je instellingen niet kunnen aanpassen. Kunnen die mailtjes niet iets kleiner? Waarom gebruik je niet gmail voor zulke omvangrijke dingen. Ook via yahoo kan je tot 10 mb per mail doorsturen, maar méér ook niet, toch niet in gratis versie.

ocraM
23 December 2005, 23:27
het is een kerstberichtje gemaakt in powerpoint met een liedje in een wav bestand en ik krijg het niet kleiner dus ???

compuchrisje
24 December 2005, 00:14
't Is meestal dat wav bestand dat het juist zo groot maakt. Je kan dat comprimeren hoor, met je geluidsrecorder. Nadien natuurlijk dat terug toevoegen aan je pps en het oude eruit halen (omgekeerde volgorde hihi). Kijk eens verder in het topic powerpoint: daar vind je enkele posts over dit onderwerp.

Smokey
24 December 2005, 01:04
Een mailtje van 15 mb is een hele knoert hoor, en je zal dat zelfs via je instellingen niet kunnen aanpassen. Kunnen die mailtjes niet iets kleiner? Waarom gebruik je niet gmail voor zulke omvangrijke dingen. Ook via yahoo kan je tot 10 mb per mail doorsturen, maar méér ook niet, toch niet in gratis versie.


http://www.sendover.com/

tot 2gig geloof ik ;) gratis :)

Mak
24 December 2005, 01:34
Thx handige link kan van pas komen
(y) (y) :wtf: :wtf:

spruit
24 December 2005, 13:46
zitten er veel foto's in? indien ja, de grootte van de foto's beperken, dus niet als afdrukkwaliteit invoegen in je pp.

nielsvandesype
25 December 2005, 17:46
Je kan het nog altijd in rar of zip file steken. Maar beter is dat je gewoon de downloadlink in je mail bericht plaatst waar je je ppt hebt upgeloaden dit kan ook bv ook met rapidshare: http://www.rapidshare.de (of nog andere). Maar een 15 mb grote bijlage is wel veem te groot hoor en kan problemen geven bij het binnenhalen bij je kennis want outlook of outlook express download altijd de zwaarste mails eerst.

roccom
17 January 2006, 23:24
Thxx Smokey,
geweldige link, zal goed van pas komen