Volledige versie bekijken : Draadloos internet!



Bmw_Freak
25 December 2005, 21:43
Hejj,

Kep me dus een nieuwe pc aangeschaft en een andere modem van belgacom zo een vn die draadloze , en nu blijkt dat ik met 2 pc's op internet wil wat nrml is he met de pc beneden in het huis gaat het vlot ( met de kabel ) nu wil ik draadloos internet boven en dat wil niet gaan ik heb "verbinding" (goed zegt hij dan ) en dan wil ik op internet en dan komt erop pagina kan niet weergegeven worden en als ik de pc naat beneden sleur en daar probeer met de kabel gaat het dusjah wat zou nu het probleem zijn ik heb me r al zot op gezocht maar tevergeefs daarmee dat ik jullie hulp inroep :) hopelijk weten jullie een oplossing

Alvast bedankt ,

Anthony (crash)

geheimfeest
26 December 2005, 14:21
Misschien vind je in de volgende discussie een antwoord op je vraag.

Ciao,
G.F.

http://www.ivanhoejupiler.be/showpost.php?p=118622&postcount=8

eventure
26 December 2005, 14:38
Of misschien kan je eens mailen of bellen naar belgacom,
aangezien de modem van daar komt,
uit ervaring weet ik dat belgacom een zeer goede klantendienst heeft,
dus die zullen u zeker en vast helpen,
mvg
RObbe

Kokki
26 December 2005, 14:42
heb je met die draadloze al een gesurft naar de webinterface van die modem (zoiets van 192.168.1.1 of 192.168.2.1)
Welke ip-adres krijg je? (start-uitvoeren-cmd-ipconfig/all)

edit: probleem met naar de helpdesk kan zijn dat ze vragen of je een multi-abo hebt. Als je dat niet hebt kunnen ze moeilijk doen. Ik zeg wel kunnen, dat zal afhangen van de persoon die je aan de lijn krijgt.

Bmw_Freak
26 December 2005, 18:34
Bedankt aleemal echt mr kheb et gevonden ale ik ni mr iemand die dr wa van kent
die eerts poort in de modem daar ligt et draadloos op aangesloten nja kad mn kabel drin gepoeft :D mja toch alleszins bedankt vr jullie hulp

Hier mag een slotj op(y)