Volledige versie bekijken : Muzieklijsten windowsmedia player exporteren



Maximus
27 December 2005, 00:06
Hallo Ivanhoe vrienden

Ik ben een windows media player gebruiker die zijn afspeellijsten wil exporteren zodoende dat we die volledig kunnen afprinten.

Ik weet dat er een hulp programma bestaat ...... windows media playlist import to excel ( hulpprogramma van windows media bonus pack )maar na verschillende pogingen blijkt dit niet te lukken.:crazy: :crazy:

Het hulpprogramma ziet er zeer gemakkelijk uit maar bij mij blijkt dit niet te werken ....
Ik denk nochtans dat ik alles goed doe. Muziekbibliotheek openen , gewenste afspeellijst openen , via bestand afspeellijst opslaan als.. en dan hulpprogramma openen en bestand zoeken.

Reeds enkele andere programma geprobeerd maar die geven meestal enkel de titels en niet de uitvoerders. ( drivez / dirlister ....)

Of zou dit lukken met een programma zoals het gestorven programma imageshackert ???
Waarbij we een soort van schermafbeelding kunnen uit printen.

Wie weet een oplossing of weet wat ik fout doe bij gebruik van WINDOWS MEDIA PLAYLIST TO EXCEL.

Dank bij voorbaat voor al de hulp.

P.s : met winamp is dit blijkbaar eenvoudiger maar ik werk het liefst met windows media player.

Nostradamus
27 December 2005, 00:32
Dag Maximus, kijk HIER (http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=35643) eens (y)

Maximus
27 December 2005, 09:15
Dit heb ik reeds uitgeprobeerd en hiermee kan ik enkel de nummers uitprinten en niet de

volledige inhoud d.w.z uitvoeders / titel , eventueel genre enz.

Toch bedankt. Grtz.