Volledige versie bekijken : problemen met CCE



sharpei
29 December 2005, 14:36
Beste mensen,

Ik bewerk mijn divx bestanden en ondertitels met The Filmmachine.
Voor het encoderen treedt Cinema Craft Encoder ( CCE ) in werking.
Dit gaat meestal goed, maar bij 3 op de 10 films krijg ik een fout melding van CCE.
De film is dan 5,10,12 of 16 % gevorderd. De foutmelding wat ik krijg van CCE is deze.

CCE heeft een fout ondekt en de 2de overgang is niet gelijk aan de 1st overgang.
Als je daarna op ok drukt gaat de film in 1 keer door naar 25 % waardoor een deel van de film niet wordt bewerkt. Terwijl er niets aan de film scheelt. CCE gaat door en vind nog zogenaamde fouten en zo gaat dat door. Op het einde heb ik dan mss de helft van de film.

Probeer ik diezelfde film nog eens dan krijg ik dezelfde fouten maar dan bij een ander percentage van de film of na nog talloze pogingen gaat diezelfde film toch nog goed zonder dat er een fout melding komt.
Ik heb ook het programma DIVFIX geinstalleerd en deze vind geen fouten bij de film.
Met divfix kun je de film ook rebuilden, dat heb ik gedaan en bij de meeste films krijg ik ook geen fout melding. Tot de laatste keer krijg ik dezelfde fout melding als ik hem niet gerebuild heb.

Weet iemand mss wat ik hieraan kan doen of zijn er nog andere programma's zoals The filmmachine. Dat zou mij enorm helpen, want van dit krijg ik :close

Groetjes