Volledige versie bekijken : Vastlopen



DKF
30 December 2005, 16:20
Sindskort loopt mijn PC vaak vast, dat gebeurt wanneer ik bezig ben met photoshop of als ik surf via het internet.

Met vastlopen bedoel ik daarom ook dat de PC helemaal niet reageert, d.w.z dat hij niet reageert op alt+ctrl en del. En als je dan de caps, num - en scrolllok aan probeert te zetten, daarop ook niet reageert.

Dan is er, maar een optie en dat is de reset-knop indrukken? Maar wanneer ik dit vaak doe, beschadig ik het systeem. Dus weet iemand welke oplossing achter dit probleem schuilt?



Wat heb ik geprobeerd?

Ik heb een gehele virusscan gedraait, waarbij hij 2 virussen heeft ondekt, die ik heb verwijderd. Ook heb ik AD-ware Professional gedraait heeft 11 bestanden gevonden, die spyware bevatten, ook verwijderd en tenslotte heb ik Hitman Pro gedraait, de uitslag daarvan weet ik niet, want toen was ik weg!


Ik begrijp niet wat je hier uitlult?
Als je je dat afvraagt, stuur dan een PM dan leg ik het uitgebreid uit! (a)

Met vriendelijke groet,
DKF.

Peter.B
30 December 2005, 16:29
doe eens wat beamerke hier zegt
http://www.ivanhoejupiler.be/t11860-wat-te-doen-wanneer-je-computer-genfecteerd-is.html
en plaats een hijack log in de juiste topic.daar zullen de kraks u verder helpen.maar wel wat geduld,want je bent niet de enige met brol op uwe pc en er zijn niet veel leden die u kunnen helpen,al zouden we wel willen.

J.W.
30 December 2005, 17:30
Sindskort loopt mijn PC vaak vast, dat gebeurt wanneer ik bezig ben met photoshop of als ik surf via het internet. Ik heb een gehele virusscan gedraait, waarbij hij 2 virussen heeft ondekt, die ik heb verwijderd. Ook heb ik AD-ware Professional gedraait heeft 11 bestanden gevonden, die spyware bevatten, ook verwijderd en tenslotte heb ik Hitman Pro gedraait, de uitslag daarvan weet ik niet, want toen was ik weg! Met vriendelijke groet, DKF.

Bedoelt u soms "Ad-Aware"?

de jean
30 December 2005, 17:40
hitman pro zal de dader vermoedelijk zijn ... is brol.

Milo
30 December 2005, 19:22
hitman pro zal de dader vermoedelijk zijn ... is brol.


Euhm .... Hitman pro mits goeie config is gene brol ...
Njah , ge moet em natuurlijk ook ni alls laten doen , alé kheb ekik er toch nog geen probz mee ondervonden ......

Euhm , kdenk mss ten eerste het Hijack this logsken posten en dan verder te zien


Greetz
M

de jean
30 December 2005, 19:28
Euhm .... Hitman pro mits goeie config is gene brol ...
Njah , ge moet em natuurlijk ook ni alls laten doen , alé kheb ekik er toch nog geen probz mee ondervonden ......

Euhm , kdenk mss ten eerste het Hijack this logsken posten en dan verder te zien


Greetz
Mieder zen goesting, der is al genoeg over geschreven zeker ?
mocht je twijfelen ...
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=10276

Simply
30 December 2005, 19:34
ieder zen goesting, der is al genoeg over geschreven zeker ?
mocht je twijfelen ...
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=10276
Hierin moet ik "de jean" toch gelijk geven hoor, er word in allerhande fora geschreven, dat Hitman Pro ook goede bestanden, bestanden die windows nodig heeft, aanziet als spyware! Wanneer deze worden verwijderd bestaat de kans dat je serieuze problemen krijgt met windows!

Ook is het zo, dat Hitman Pro, TE geautomatiseerd is, het is gemakkelijk als je niets meer moet doen, maar je ziet ook niet wat word verwijderd, dus je hebt NIKS meer in de hand!!!