Volledige versie bekijken : fout in audio dvd creator



creature2you
30 December 2005, 20:59
ik heb nu al 3 maal geprobeerd om een audio dvd te maken met dit programma..hij converteert alles perfect maar van de moment dat die moet branden wil em ni meer.(crash)

ik heb al geprobeerd om rechtreeks te branden en tevens heb ik geprobeerd om de dvd op de harde schijf te zetten en daarna te branden met nero.;beide mislukten:close ...weet er iemand een oplossing//of beter nog..weet er iemand een ander prgm waar ik een audiodvd mee kan maken.

groetjes en ni te zat morgenavond he:dronken

trapezium
30 December 2005, 23:54
Ik heb dit progje 1 keer gebruikt en dit ging goed. Welke foutmelding krijg je?

creature2you
31 December 2005, 10:30
als ik ze eerst omzet naar de hd en dan brandt met nero krijg ik de fout: branden mislukt door interne fout.als ik ze rechtstreeks brandt komt er gewoon op..branden mislukt ..;meer krijg ik niet te lezen(crash)

trapezium
31 December 2005, 19:01
Verwijder audio dvd creator eens en installeer hem dan eens opnieuw. Als je herschrijfbare dvd`s hebt zou ik hier op testen, volledig opnieuw beginnen met samenstelling dvd, oud bestand ook verwijderen misschien zit hier een fout in.
Terwijl creator bezig is, dit heeft wel z`n tijd nodig zou ik firewall en antivirus uitschakelen. Laat creator dit snachts doen, en schakel ook alle scan progjes uit.
Succes ermee.(y)