Volledige versie bekijken : wat krijg je bij deze videokaart en bij die andere??? 6600GT



iemand08
30 December 2005, 22:53
hallo.

ik ga een nieuwe videokaart kopen. het word een 6600GT AGP. Ik kan kiezen uit een XFX, Aopen en een Club-3D. ik weet dat de ene fabrikant er iets bij doet en de andere doet er ook weer iets anders bij. nou is mijn vraag wat ik er dan bij krijg???? (ik bedoel dus: bijv. een aantal spellen of iets anders). ik heb al een gezocht maar ik kan niet echt iets vinden. Wie weet wat het is???????


Alvast heeeeeel erg bedankt:) :) :)

Clioke16V
30 December 2005, 23:34
Ik heb de MSI 6600GT en ik kreeg er echt veel games bij ( te veel om op te noemen ), 1 nadeel aan mijn MSI kaart vindt ik dat ik mijn temperatuur van de kaart niet kan aflezen. ( Voor jou mss geen probleem, maar ik vindt het spijtig. ) En ik denk dat de XFX de hoogst geklokste is van alle 6600GT kaarten. Maar je krijgt dus wel degelijk bij elk merk enkele spellen hoor, sommige worden verkocht met Doom3, andere dan weer niet. In ieder geval ik ben zeer tevreden over mijn 6600GT kaartje.

Heezy
30 December 2005, 23:49
Maar wat is uw budget? Want als ik u was, koop nu de 6800GS AGP ;-). Die is ook al redelijk goedkoop te vinden normaal.

iemand08
31 December 2005, 11:57
mijn budget is ongeveer 150 euro.

nielsvandesype
31 December 2005, 14:26
Je krijgt NIET bij elke kaart standaard games hoor. Normaal zijn de kaarten van xfx de beste kaarten. (zijn altijd iets hoger geclockt dan zijn tegenhangers). Je moet je ook niet altijd afgaan of er veel games bij zitten.

iemand08
31 December 2005, 15:24
nee het gaat mij ook niet echt om de games. maar ik had gehoord dat je bij die dan een snoer kreeg om op je tv aan te sluiten en bij die andere kreeg je weer ene verloopstukje vooor een 2e monitor aan te sluiten op een dvi aansluiting. wie weet wat je dan allemaal bij de XFX krijgt?????

Nikolas
31 December 2005, 16:16
Het is ook te zien of je de retail of de OEM-versie neemt hé...

En inderdaad, ik heb voor een vriend eens een 6600GT geïnstalleerd en daar zat Myst V in, XIII en nog wat games, die ik me nu niet meteen kan herinneren.

Clioke16V
31 December 2005, 17:47
Het is ook te zien of je de retail of de OEM-versie neemt hé...

En inderdaad, ik heb voor een vriend eens een 6600GT geïnstalleerd en daar zat Myst V in, XIII en nog wat games, die ik me nu niet meteen kan herinneren.

Dat was dan de MSI, want dioe spellen heb ik er ook bijgekregen.

nielsvandesype
31 December 2005, 18:26
Mijn vorige kaart was een gekochte en er zaten geen games bij. Maar klopt wat volkomen wat je zei.

@iemand08: Dit kan je hier zien wat er allemaal insteekt bij de xfx kaarten : http://www.xfxforce.com/web/product/index.jspa

Nikolas
31 December 2005, 18:45
Dat was dan de MSI, want dioe spellen heb ik er ook bijgekregen.

Ja, inderdaad, was ik vergeten te vermelden, het was de MSI NX6600GT...

greg
1 January 2006, 02:09
@clioke

kan je de temperatuur van je gpu niet zien in everest dan?
ik heb ook een 6600gt zitten en kan ze toch aflezen (gpu is toch grafische kaart mag ik hopen :) )

mvg

nielsvandesype
1 January 2006, 12:21
ja klopt hoor gpu staat voor graphics processing unit. En is de processor van je
3d-kaart. Wil je heel wat temperaturen kunnen aflezen moet je de ultimate edition van everest gebruiken. De gratis versie bestaat immers niet meer.

Clioke16V
1 January 2006, 15:28
@clioke

kan je de temperatuur van je gpu niet zien in everest dan?
ik heb ook een 6600gt zitten en kan ze toch aflezen (gpu is toch grafische kaart mag ik hopen :) )

mvg
Nope, ik kan ze niet aflezen op mijn msi 6600GT > jij hebt een pci-e zie ik, ik heb een AGP

EDIT > ik heb net mijn bios van mijn msi 6600GT aangepast en nu zie ik mijn temps dus wel > I'M SO HAPPY NOW :D

iemand08
2 January 2006, 11:13
oke allemaal heel erg bedankt:) :)