Volledige versie bekijken : nieuwe pc



freddy22
30 December 2005, 23:24
bij het in gang stellen van een nieuwe pc zijn er problemen met email. Ik kan wel berichten sturen maar geen ontvangen.Is er een verkeerde instelling gedaan of waar moet ik speciaal op letten ?

Kokki
30 December 2005, 23:30
kijk eens bij de instellingen van je emailaccounts. Is de uitgaande mailserver juist ingegeven. Je kan daar ook kiezen om de account te testen. Als je zegt welke provider je hebt, dan kunnen we je zeggen wat je net moet invullen.
Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?
Je moet er bij de uitgaande mailserver ook op letten dat als je bv. een Scarletmailadres hebt en je internetverbinding loopt via Skynet dat je de uitgaande mailserver van Skynet moet nemen.

Groetjes

freddy22
30 December 2005, 23:34
mijn server is skynet
foutmelding is ....paswoord of server niet juist ?

nielsvandesype
31 December 2005, 00:53
Ik kan je helpen de server voor uitgaande mail bij skynet is relay.skynet.be , zorg er ook voor dat enkel wachtwoord onthouden aangevinkt is, druk dan op de toets meer instellingen, vink daar aan voor de server van ... en bij aanmelden typ je nogmaals de gegevens die je van skynet gekregen hebt kies ook voor wachtwoord onthouden test nu eens je accountinstellingen vergeet niet op volgende te drukken en uiteindelijk op voltooien te drukken.