Volledige versie bekijken : Excel opstarten



rudi d.
31 December 2005, 14:02
Sinds gisteren komt er telkens ik excel opstart het menu van windows installer die office terug wil installeren. Komt dan zeggen dat ik de disk "Office small busines voor XP"moet insteken, maar als ik een keer of 3 annuleren doe start m'n excel gewoon op.
Kan ik dit vermijden dat installer telkens start?
Bij word heb ik dit probleem niet

Rudi

nielsvandesype
31 December 2005, 14:08
Je kan dit oplossen door tijdens de installatie voor de volledige installatie kiezen. Dan ga je die melding niet meer krijgen.

rudi d.
2 January 2006, 11:08
Je kan dit oplossen door tijdens de installatie voor de volledige installatie kiezen. Dan ga je die melding niet meer krijgen.

Excel draait al ongeveer 3 jaar op deze pc zonder problemen, moet ik dan terug installeren?

zariash
2 January 2006, 11:52
over welke versie gaat het 2000 ,2003 of office xp
grtjs

rudi d.
2 January 2006, 13:00
over welke versie gaat het 2000 ,2003 of office xp
grtjs
versie is Office Small Busines voor XP, maar draait al enkele jaren probleemloos op windows2000.

Rudi

nielsvandesype
2 January 2006, 13:09
Normaal krijg je die melding enkel wanneer je niet voor de volledige installatie hebt gekozen. Als het wel werkt door op annuleren te drukken moet je het niet persé herinstalleren. Maar je zal dan wel die melding blijven krijgen.

rudi d.
2 January 2006, 13:46
Normaal krijg je die melding enkel wanneer je niet voor de volledige installatie hebt gekozen. Als het wel werkt door op annuleren te drukken moet je het niet persé herinstalleren. Maar je zal dan wel die melding blijven krijgen.
Misschien kan ik de cd er wel eens insteken en zien wat het zegt. Normaal gaat hij dan toch gewoon overschrijven en mijn data ongemoeid laten, of is dat niet zeker?

Rudi

nielsvandesype
2 January 2006, 14:01
Je zou wel office toepassingsherstel kunnen doen. Toepassingsherstel vind je als je naar start,alle programma's,microsoft office,microsoft office hulpprogramma's,microsoft office toepassingsherstel. Als je die cd-rom insteekt gaat hij gewoon doorstarten want hij (office) laad dan de nodige bestanden vanaf de cd-rom.

rudi d.
2 January 2006, 14:25
Je zou wel office toepassingsherstel kunnen doen. Toepassingsherstel vind je als je naar start,alle programma's,microsoft office,microsoft office hulpprogramma's,microsoft office toepassingsherstel. Als je die cd-rom insteekt gaat hij gewoon doorstarten want hij (office) laad dan de nodige bestanden vanaf de cd-rom.
ik zag, kwam en overwon. Toepassingsherstel is gelukt.
Bedankt!
Mag slotje op

Rudi

trebel
2 January 2006, 15:14
Uw office eens updaten bij microsoft,er kan een beveiligings fout ingeslopen zijn,het jammere is dat er nooit een uitleg bij staat als een programma raar doet waarom of hoe komt dat enz.....
Sheers.

nielsvandesype
2 January 2006, 19:31
Graag gedaan hoor rudi d.