Volledige versie bekijken : Winampproblemen



Laurens
31 December 2005, 17:32
Tot enkele dagen geleden draaide winamp uitstekend !
.. Maar toen ik pc enkele dagen geleden opstartte en een file wilde afspelen crashte hij terug naar windows :| .. Opnieuw geinstalled (tegen mn zin; weg playlists waar zo hard aan is gewerkt:close).. En nu kan'k winamp zelfs niet meer openen :o

Kan iemand me hier helpen?

nielsvandesype
31 December 2005, 18:46
Krijg je een foutmelding ? anders raad ik je dit aan verwijder het via software. Download vervolgens deze progs:
regcleaner; http://www.worldstart.com/weekly-download/programs/regcleaner.exe start het programma op ga naar options , language,Dutch/Nederlands vink alles aan wat met winamp te maken heeft en druk op de toets in de rechterbenedenhoek
ccleaner: http://www.ccleaner.com start het programma op ga naar het tabblad problemen laat ENKEL volgende vinkjes staan verouderde software,mui cache,installatieprogramma's,applicaties,applicati epaden, scan dan naar fouten en herstel ENKEL de verwijzigingen naar winamp. Herstart je pc en probeer opnieuw te installeren.

Laurens
1 January 2006, 13:58
Ik krijg geen foutmelding; maar zal dit straks toch proberen ;)

Milo
2 January 2006, 17:31
Tot enkele dagen geleden draaide winamp uitstekend !
.. Maar toen ik pc enkele dagen geleden opstartte en een file wilde afspelen crashte hij terug naar windows :| .. Opnieuw geinstalled (tegen mn zin; weg playlists waar zo hard aan is gewerkt:close).. En nu kan'k winamp zelfs niet meer openen :o

Kan iemand me hier helpen?

Ebt gij ni ergens aan één of ander instelling zitten prutsen of er één of andere modificatie ( plugg-in ) bij opgezet ????

Want euhm , njah Winamp Rulez , maar , als ge der teveel mee ' speelt ' kan hij soms in conflict gaan ....
Is dat enkel bij die éne file da je da probken had of is da bij andere mp3's ofzo ook ?

Thx 4 info ;)

Laurens
5 January 2006, 15:04
Sorry voor de vertraging, was erg druk laatste tijden :)

Heb geen pluging geinstalleerd; alleen die van leoslyrics; maar dat is al érg lang geleden.. Ik heb gedaan wat je zei niels; en het heeft gewerkt !
Ik moest handmatig nog wat verwijderen naar de uninstall; er stnod 1 ding in de regcleaner (zag wel nergens mui cache staan?) .. Nuja; het werkt nu weer, ik kan beginnen met mn playlists weer in orde te maken :crazy:

Hartelijk dank :music:

nielsvandesype
8 January 2006, 20:55
Graag gedaan hoor.