Volledige versie bekijken : Diskeeper 9 probleempje



Clioke16V
2 January 2006, 14:07
Ik gebruik dit programma al meer dan 1 jaar en ben er zeer tevreden over, maar gisteren deed ik nog eens een defrag, en diskeeper zei me dat de HD critical was, dan moet ik normaal de MFT/paging file aanpassen en is dit opgelost. Nu los ik dit op zoals anders en het blijft critical. Ik heb al een opstart defrag enzo gedaan, echt alles geprobeerd maar ik weet het nu dus echt niet meer.

Heb nu al 4 X defrag gedaan en ook 4 X ( of meer ) opstart defrag en MFT veranderen, helpt niks.

nielsvandesype
2 January 2006, 14:14
Ik raad je aan eens de faqs te bekijken : http://support.diskeeper.com/support/diskeeperfaqs.aspx?Page=5&Subpage=2&cust=1&RId=1&CId=1&SId=5

Clioke16V
2 January 2006, 14:23
bedankt alvast, en nog iets > is er geen nederlandse taal voorzien in da prog want da vindt ik dus echt niet.

Clioke16V
2 January 2006, 17:26
Pf, ik wordt nog gek van hoe die diskeeper nu doet, krijg geen healthy schijf meer, heb al checkdisk gedaan en die vindt ook geen fouten.

Clioke16V
2 January 2006, 17:40
Heb nu o&o defrag opstaan en zal zien wat deze zegt, op het eerste gezicht doet die zijn werk wel goed.

nielsvandesype
2 January 2006, 19:29
Nee , Enkel in het Duits,Frans,Engels kan je downloaden op de Europese site : http://www.diskeepereurope.com/ Vroeger gebruikte ik diskeeper ook had er geen problemen mee.

Clioke16V
2 January 2006, 20:37
Merci niels, die o&o defrag zit nu na 3 uur ( jawel 3 uur :s ) aan 77 % maar hij gaat er toch doorgeraken. Ik hou je op de hoogte.

Clioke16V
2 January 2006, 21:12
Mag slotje op, o&o heeft het in orde gekregen.

Toch bedankt om te helpen.

nielsvandesype
2 January 2006, 21:50
Goed voor jou dat het gelukt is. Goed defragmenteren kan wel een hele tijd duren. Ik gebruik nu het onderdeel van system mechanic professional 6.0 en dat duurt ontzettend lang. Graag gedaan.

Clioke16V
2 January 2006, 22:05
Ja net om die reden ben ik naar diskeeper gegaan > die defragt heel goed ( hebben de defrag voor windows gemaakt heb ik me horen zeggen ) dus hun versie is natuurlijk stukken beter en sneller, ik gebruikte deze al meer dan 1 jaar, maar nu ging die echt raar doen, hij kon geen mft paging file meer maken, zelfs al stelde ik zelf de waarde in. Nu met o&o is het gelukt en o&o heeft nu ook een nieuwe mft paging file gemaakt, daardoor dat het zolang duurde.

Clioke16V
5 January 2006, 23:29
Ja, ik ben weer terug, ik heb o&o defrag op pc staan nu > prachtige defrag tool, maar ik heb deze middag een backup gemaakt ( 75 gig ) nu wil ik mijn schijf terug defragmenteren en o&o zegt 90 % fragmented files ( en heel veel rood van die blokjes ) maar ik heb al defrag gedaan ( stealht modus ), maar die 90 % blijft er staan, dus ik probeer SPACE modus en blijft nog altijd op 90 % staan > hoe moet ik nu terug alles mooi bij een zetten ? welke modus.

Clioke16V
6 January 2006, 04:41
Mag slotje op, mijn harde schijf stond zo vol dat die het nog niet meer kon defragmenteren.

Simply
11 January 2006, 16:27
Op vraag, slotje erop (y)