Volledige versie bekijken : imapp.exe



rafc
3 January 2006, 18:30
telkens als ik mail binnen haal via incredimail wordt hij afgebroken met imapp .exe problemen dit probleem nog nooit gehad nu juist iemand een oplossing????

foutrapport is

appname : imapp.exe
mod ver 70.2600.2180
app er 3501788 modname msvcrt.dll
offset 0001a573 (n)

compuchrisje
3 January 2006, 18:45
Imapp.exe is inderdaad een probleemkind, daarom dat incredimail ineens niet meer zo incredible wordt beschouwd. Vooral als je het gebruikt om in outlook of outlook express je mail te openen laat het je mailprogramma vaak in de mist lopen. Is er geen ander alternatieve mailserver voorhanden? Incredimail in de betaalde versie zou wél beter functioneren, maar of dat een oplossing is? bovendien vreet het een hele hoop uit je geheugen weg, wat ook weer een reden tot frozen of crashes veroorzaakt. Aan jou dus om te beslissen, maar àls je het zou verwijderen, doe het dan grondig!

XiMiE
3 January 2006, 21:18
Mss mozilla thunderbird?
Ik heb vroeger gelezen dat in incredimail virussen zaten etc.
Ik heb het nooit gebruikt..

rafc
3 January 2006, 21:29
denk dat het probleem is opgelost heb een paar uur gewacht en alles werkt terug zoals voorheen ...ximie ik gebruik deze al bijna drie jaar en heb nog nooit een virus gehad door incredimail zelf ik denk dat de oorzaak meestal bij de mensen ligt die jou mail sturen (jou is niet persoonlijk ) maar toch bedankt voor de tip

XiMiE
3 January 2006, 21:34
mja.. had dat ergens gelezen ^^
Ieder zijn keuze natuurlijk..
(y) dat het opgelost is..

rafc
4 January 2006, 19:58
dag 2 en echt geen probs meer
mag dus een slotje op(sp)