Volledige versie bekijken : shared videokaart uitschakelen



iemand08
4 January 2006, 10:49
hallo.

ik krijg strax een nieuwe videokaart. een 6600GT. ik heb nu een shared videokaart in mijn pc zitten. hoe moet ik die dan uitschakelen???? ik heb windows xp


alvast bedankt:)

Nikolas
4 January 2006, 10:58
Toen ik bij mijzelf een nieuwe VGA-kaart heb geïnstalleerd heeft die automatisch zichzelf uitgeschakeld.
Dus ik ozu me daar niet te veel zorgen over maken.

Moest je toch nog zien dat hij geheugen neemt, kun je hem altijd uitschakelen in je BIOS.

iemand08
4 January 2006, 11:55
oke bedankt. ik heb net me videokaart ontvangen en dan ga ik hem vanmiddag er in zetten. als het niet lukt, laat ik me wel weer hier horen.

bedankt

nielsvandesype
4 January 2006, 13:46
Ofwel moest het niet lukken moet je in je BIOS je onboardkaart uitschakelen je geraakt in je BIOS door bij de pcsstart op de del(ete) toets te drukken kan ook een andere toets zijn daar moet je even voor in je moederbordhandleiding kijken en dan onboard videchip op disabled zetten. Je moet eigenlijk gewoon de instructies volgen die in het boekje van je 3d-kaart staat. Maar normaal wordt de onboardkaart automatisch uitschakeld.

iemand08
4 January 2006, 22:57
het is me gelukt. het ging met wat moeite ( had hem er niet goed genoeg ingedrukt :close )maar hij doet het nu perfect. daarna hoefde ik inderdaad niks meer te doen met me shared videokaart.

allemaal bedankt