Volledige versie bekijken : Winrar probleem



Danny
4 January 2006, 13:54
Wie kan mij helpen ik kan sommige programma's niet meer uitpakken met winrar en ook niet met winzip , zoals Bmp studio en tractor dj als ik ze uitpak en probeer te installeren geeft hij een fout aan (crash)

Hulp is welkom

Nikolas
4 January 2006, 16:37
Welke fout?

nielsvandesype
4 January 2006, 19:55
Je zou kunnen proberen om het archief te herstellen. Maar dan moet er wel een herstelbestand insteken. Soms zijn bepaalde rar's met paswoorden beveiligd voor dat je ze kan uitpakken. Maar het is natuurlijk eerst handig om welke foutmelding het precies gaat ?

Danny
5 January 2006, 12:58
Ik weet dat het bestand goed is , ik kan het uitpakken naar eens ik het wil instaleren geeft hij een fout aan zie afb.1
Afbeelding 1
http://img211.imageshack.us/img211/1112/naamloos1mj1.th.jpg (http://img211.imageshack.us/my.php?image=naamloos1mj1.jpg)

Wie mij kan helpen help is zeer welkom

ik het het ook met programma's in zip formaat

Albums van muziek geen probleem maar programma's wel

GuntherS
5 January 2006, 13:04
Het is een toepassingsfout, dus het moet ofwel aan je Winrar of aan je setup van het programma zelf liggen.
Pak het eens uit naar een bepaalde map en open dat de setup eens van het programma.

ghost
5 January 2006, 13:09
Je moet wel dat rar bestand uitpakken , en niet via winrar op setup klikken dat werkt zo niet .

GuntherS
5 January 2006, 13:12
Normaal werkt dat wel hoor ghost (bij mij toch alleszins..)
Dan wordt het programma gewoon uitgepakt naar een temp-folder en dan geopend.

ghost
5 January 2006, 13:31
Normaal werkt dat wel hoor ghost (bij mij toch alleszins..)
Dan wordt het programma gewoon uitgepakt naar een temp-folder en dan geopend.
Ja maar niet met ze allemaal is daarom ook dat hij het in een aparte map moet uitpakken .
Edit :ik zie dat je het juist ook in uw eerste topic hebt verandert:p :D

Danny
5 January 2006, 13:55
ook al zet ik het in een andere map het blijft het zelfde

Kan het gewoon niet installeren geeft steeds de zelfde fout

GuntherS
5 January 2006, 13:59
Hmm, dus wanneer je het hebt uitgepakt naar een andere map, lukt het nog steeds niet om te openen?
Of heb je de rar verplaatst, want dat helpt niet.

Als je niet kan installeren, ligt de fout toch wel bij de setup zelf denk ik hoor.
Ik heb al proberen te zoeken naar de foutcode op google maar de site waar dat probleem in stond is weg dus vond ik niet veel.