Volledige versie bekijken : pc start enkel voeding en koeler op en maakt konstante bieptonen



artmental
4 January 2006, 19:02
hallo,
laatst haalde ik mijn werkgeheugen uit mijn pc. nadat ik dit er her ingestoken had deed mijn pc niks meer. wel niks is ook geen waar want hij start wel de voeding en cpukoeler op. daarbij geeft hij constante blieptonen. niet 1, geen 3, geen 5X maar constant. weet hier iemand wat dat juist betekend. ik denk dat het met mijn werkgeheugen te maken moet hebben. maar dat ben ik niet zeker.
graag raad.

Dank bijvoorbaat en iedereen een gelukkig nieuwjaar.!

slicky
4 January 2006, 19:09
denk dat je ergens iets getoucheerd hebt op het mobo ofwel is je ram latje kapot door het uit te halen.

heb je jezelf eerst ontladen vooralleer je het latje eruit hebt gehaald??
het kan zijn dat door statische electriciteit je latje of mobo kapot zijn(crash)

als je anders eens probeerd met een ander latje,kun je dan zien of het aan het latje ligt of aan het mobo;)

suc6

PS:waarom had je het geheugen eruit gehaald???

artmental
4 January 2006, 19:15
kging bijkomende hard disc installeren. ik moet zeggen dat hij eenmaal gewerkt heeft maar bij het heropstarten was het terug van hetzelfde. het is den eerste keer niet meer, vroeger heeft hij dat ook gedaan. maar met de ramlatjes te hersteken was het opgelost maar dat is nu het feit niet.

cruwero
4 January 2006, 19:37
Ik weet niet of je één of twee latjes geheugen maar probeer eens één voor een,als je er twee heb:
Het is bijna zeker dat het probleem met je geheugen te maken heeft:
Henk

artmental
4 January 2006, 20:04
daar dacht ik ook aan. maar de ramlatjes werken in mijn andere pc wel dus daar ligt het niet aan. zou het kunnen dat het iets met de aansluiting ramlatjes-mobo temaken heeft?

Ché
4 January 2006, 21:06
kijk hier eens; http://www.ivanhoejupiler.be/attachment.php?attachmentid=1047&d=1133540592