Volledige versie bekijken : laptop



steven m
4 January 2006, 19:40
Ik heb een Medion laptop en ik had daar graag een ander geheugenlatje ingestoken.
Dus heb ik alle boutjes losgevezen maar nu zit ik vast. Is dit een schuifsysteem of klik of?????Help:cry:

robbedoeske_007
4 January 2006, 20:02
en kun je er ze niet meer indraaien ???

steven m
5 January 2006, 16:37
heel grappig

steven m
5 January 2006, 16:37
nee ik krijg de laptop niet uit elkaar

Spoorzoeker
5 January 2006, 19:09
Meetsal zit er wel een klepje, speciaal voor het geheugen.

Ché
5 January 2006, 19:38
Heb je geen handleiding? Je kunt die ook afhalen van de site van de fabrikant. (in een pdf file) Daar staat normaal gezien een beschrijving in hoe je zoiets moet doen.
Geef anders eens het type van je laptop.

steven m
5 January 2006, 20:19
md2641 is het type

Marshall
6 January 2006, 08:39
Heel waarschijnlijk is dit afhankelijk van type tot type,niks forceren, eenmaal de schroeven er uit is het mogelijk om met het klavier te beginnen(licht tillen en naar voren of naar achter schuiven) laptop omdraaien en op de kant van het scherm leggen(ondersteboven)dan met de onderste bak(voet) schuiven event licht tillen,niets forceren anders gaan de lipjes aan de binnenzijde stuk (afbreken).

Let er op dat je geen klepjes of dergelijke knoppen gelijktijdig moet indrukken of verschuiven, de voetjes mss inschuiven(dit is om de laptop event schuin te plaatsen om gemakkelijker te kunnen typen zoals met een keyboard).
Het spreekt vanzelf dat je er 'n lichte druk op moet geven doch niet te hard. (crash) :foei:
Zie ook eens in de onderste bak (voet) of er geen knopje zit dat moet verplaatst worden, hou wel je handelingen in't oog want je zal ook in tegenovergestelde richting moeten werken. (kaarten, batt, enz eruit nemen)

Hopelijk ben je hier al iets verder mee suc6. ;)

mvg Marshall. :)

robbedoeske_007
9 January 2006, 23:07
ge moet naar www.medion (http://www.medion) gaan en dan updates gaan en dan uw modelnummer in typen in het 2 de kotteke en dan zoeken naar ondere scrollen en de handleiding staat daar