Volledige versie bekijken : Msn aanmelden



Mosquitos
5 January 2006, 18:50
Hallo, ik zit met een raar probleem :close
Als ik aanmeld met mijn vriendin haar account dan kan ik op msn maar met mijn eigen account niet :crazy:
Ik heb dan eens aangemeld op de site van hotmail voor mijn emails te zien en dat ging dan wel(crash)

weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen aub?

En dit venster geeft hij aan dat de service niet beschikbaar is maar hoe kan het dan dat mijn vriendin haar account wel ga?

compuchrisje
5 January 2006, 23:19
Inderdaad wel raar, normaal gezien kan je vanaf eender welke pc inloggen op msn. Hebben jullie gebruikaccounts ingesteld op die pc? Kijk eens naar de eventuele beperkingen van elk.... op 't moment zou 'k het écht nog niet kunnen uitspitten.

Mosquitos
6 January 2006, 00:08
Nee we hebben maar 1 account en dat is de beheerder van de pc

smurfslover
6 January 2006, 03:13
Heeft misschien te maken met het aantal contactpersonen. Als je er veel hebt raak je soms moeilijk aangemeld op een oudere pc. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat msn-messenger die contactenlijst in het geheugen van die pc moet laden. Heb bij een kennis een gelijkaardig probleem gemerkt en sinds die een aantal personen er uit gehaald heeft gaat 't veel beter.

Mosquitos
6 January 2006, 23:10
Dit mag gesloten worden.Bedankt voor de reacties.
Ik kan terug inloggen ook al heb ik niks verandert aan 1 of andere instelling :crazy:

Het zal wel iets van microsoft geweest zijn denk :)