Volledige versie bekijken : ADSL 's nachts



ronayke
5 January 2006, 22:25
yo,

Kheb eens horen zeggen dat als je 's nachts download, dat er maar de helft van je downloadbestand wordt aangerekend en zo op je metertje komt te staan. Is dat zo, of is dit voor telenet, of beter gezegd: hoe zit dat nu?

Greetz ronayke

zariash
5 January 2006, 22:27
dat is voor telenet na 24:00 u en voor 10 uur s'morgens telt je download maar voo de helft mee op je meter.
grtjs

compuchrisje
5 January 2006, 22:49
En ongeveer idem dito voor adsl bij skynet. Van andere servers ben ik niet op de hoogte.

Kokki
5 January 2006, 22:52
En ongeveer idem dito voor adsl bij skynet. Van andere servers ben ik niet op de hoogte.
Wat bedoel je hiermee?

Bij adsl (skynet, scarlet en anderen) heb je geen "daluren", dag of nacht: het maakt niet uit. 1 GB blijft 1 GB :cry:

zariash
5 January 2006, 23:02
Wat bedoel je hiermee?

Bij adsl (skynet, scarlet en anderen) heb je geen "daluren", dag of nacht: het maakt niet uit. 1 GB blijft 1 GB :cry:
ja dat is ook het eerste wat ik ervan hoor
grtjs

Kokki
5 January 2006, 23:13
Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik hoor dat Skynet een nachttarief zou hebben Ik heb er nog nooit iets van gemerkt, en ook nog nooit iets over gelzene of gehoord. Op de Belgacom site vind ik er ook niets van terug.

trapezium
5 January 2006, 23:47
Ik heb hier Scarlet, alles wat je `s nachts download wordt gewoon doorgeteld.
Is volgens mij alleen bij Telenet.

Dingske
6 January 2006, 13:38
ik heb hier ook skynet, overdag of nacht maakt geen verschil, alles telt gewoon volledig:cry:

'k dacht dat het alleen telenet was dat snachts maar voor de helft telt

ladybird
6 January 2006, 14:13
yep, adsl telt gewoon door maarja ik heb nu ook eenmaal adsl