Volledige versie bekijken : kan niet meer inloggen in msn...



Andy_70
6 January 2006, 11:21
door de leuke boodschap
"Je computer heeft een ongeldig IP-adres" ? ! ? !
En dan vraag ik me af hoe zo iets opeens kan. Heb niks bijzonders aan de hand gehad met mijn pc. Eén ding wat ik wel kan melden waar ik weet van heb is dat ik 1 keer vanuit de standby modus niet meer terug kon opstarten. Toen pc heropgestart en 't was terug ok. Of dit ergens de oorzaak kan zijn van da verkeerd IP adres lijkt me toch straf.
Surfen is geen probleem. Mijn hotmailadres van dat msn adres openen ook niet. Sta een beetje voor een raadsel.
Mss dat iemand van jullie er een oplossing voor heeft? Zoniet smijt ik msn er af en herinstalleer ik het terug volledig.
Met vriendelijke groeten!
Andy

Wat ik wel ook nog kan melden: 't zou kunnen dat de probs begonnen zijn nadat ik limewire heb geinstalleerd. Mss dat het daar ergens mee te maken heeft?

pietereeckhout
6 January 2006, 11:25
Neem anders eens een printscreen als hij dat heeft en post het hier (y) zo weten we mss iets meer

Andy_70
6 January 2006, 11:45
Neem anders eens een printscreen als hij dat heeft en post het hier (y) zo weten we mss iets meer

Pieter....printstreen ok...maar hoe moet dat ook alweer? is altijd iets met alt + prt scr ofzo en dan plakken maar tot op heden krijg ik het niet gevonden. In een word doc plakken lukt wel maar hierin dit forum niet? plakken knop is niet actief (licht grijs)

Wat ik wel ook nog kan melden: 't zou kunnen dat de probs begonnen zijn nadat ik limewire heb geinstalleerd. Mss dat het daar ergens mee te maken heeft?

pietereeckhout
6 January 2006, 11:50
http://www.klankie.nl/screenshots/gfx/toetsenbord/toetsenbord.jpg

pietereeckhout
6 January 2006, 11:51
Normaal gezien staat prinscreen niet ver van uw enter toets
je hebt dus zo 9 toetskes e awel et eerste et hans linkse

Limewire is leuk en handig in 't gebruik.
Toch blijft voorzichtigheid geboden(!!!!!!!) omdat er ook geïnfecteerde bestanden ter download aangeboden worden. Je zou niet de eerste zijn die via Limewire 'n virus op zen PC krijgt!
Nog 'n nadeel is, dat niet elke download lukt (te weinig 'sources' ('bronnen', dus)) of ontzettend lang duurt.
Ook is 't zoeken niet altijd perfect, omdat er mensen zijn die schrijffouten in b.v. "Artiest" en/of "Titel" maken en je dus niet alle aangeboden downloads krijgt.
Zo zijn er nog meer nadelen te noemen die tijdens 't gebruik naar voren komen, mss moet je eens een Hijacklogje plaatsen.

http://www.ivanhoejupiler.be/f46-hijackthis.html

Zeg mij hier wel als je eentje gepost hebt


Een prinscreen moet je plakken in paint en opslaan en dan op een webserver zetten.
En dan die afbeelding kopieren en dan hier plakken emt Ctrl+v