Volledige versie bekijken : groen beeld



juniorke
7 January 2006, 12:24
ik heb vanacht een xvid afgehaald die bestaat uit 2 delen, het 2 de deel is perfect maar het eerste deel is slechts 1m18s lang en bestaat gewoon uit een groen beeld, nogtans met quikpar hersteld en die geeft het signaal dat alles oké is, gspot geeft die ook. Weet iemand aan wat het nog zou kunnen liggen?

Bartjeuh
7 January 2006, 13:13
verkeerde (of niet upgedate'e) codec hoogst waarschijnlijk

stertje
7 January 2006, 13:31
Codec pack installeren

Hier te vinden
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

juniorke
7 January 2006, 13:43
heb ik al geprobeert, maar hier ligt het niet aan, anders zou gspot ook een foutmelding geven moest het aan de codecs liggen, dus volgens mij ligt het toch aan iets anders hoor, maar wat?? kheb geen flauw idee

juniorke
7 January 2006, 14:17
ik heb nu gewoon eens geprobeerd om het eerste deel om te zetten naar dvd en wat heb ik als resultaat, hij werkt perfect! maar in avi kan ik het eerste deel niet afspelen, begrijpen wie begrijpen kan zou ik zeggen, maar nu heb ik een volgende probleem, hoe kan ik nu weten of mijn ondertitels syncroon lopen als ik het eerste deel niet kan zien, het is pas als hij geconverteerd is naar dvd dat ik beeld heb dus??? iemand een idee?

trapezium
7 January 2006, 22:39
Converteer alles naar dvd met ondertitel erop en speel `m af op computer of brand `m op een herschrijfbare dvd en bekijk deze op t.v.
Succes

juniorke
7 January 2006, 22:56
ja dat is geen enkel probleem , deze methode is goed als de ondertitels goed gesyncroniseerd staan maar dat weet ik pas als hij op schijf staat, in het geval dat ze niet goed staan kan ik ze dan nog altijd niet hersyncroniseren want met de pc kan ik het beeld niet zien wanneer ik de ondertitels moet laten starten met spelen. Begrijp je wat ik bedoel?:D

trapezium
7 January 2006, 23:09
Wat verteld g-spot over het eerste deel?
Als je hem laadt in subsync heb je dan ook groen beeld?
Welke codec pack heb je geinstalleerd?

juniorke
8 January 2006, 11:18
gspot zegt dat alles oké is, geen codecs te kort of zo, al ik het eerste deel met subsync afspeel is het ook groen beeld

Bartjeuh
8 January 2006, 14:41
gspot zegt dat alles oké is, geen codecs te kort of zo, al ik het eerste deel met subsync afspeel is het ook groen beeld

ga op t geluid af in subsync ;-) zet u op den eerste ondertitel, als die tegoei staat, dan gaat ge nr de laatste, en zie da die tegoei komt. en dan zo uwe ondertitels "uitrekken". t is wa taffel werk, ma met taffelen komt ge er ook:D

juniorke
8 January 2006, 14:53
dat is pas een goed idee:D we zullen dit zo metteen een keertje uitproberen, het zal wel wat ptutsen zijn maar tzal de enige oplossing zijn hé :p