Volledige versie bekijken : kheb geen grafische kaart maar toch



gunther
7 January 2006, 18:00
hey

ik heb een pinball game maar als ik die opstart krijg ik volgende op het scherm.

Attention
input signal
is out of range
h:80,1 khz
v:75.2 hz
please change
signal timing

ik zie het beginscherm van het spel maar krijg zo een rood kader in het midden
toen ik pc kocht, heeft verkoper gezegd dat ik geen grafische kaart kon inbrengen omdat ik een AIO pc heb ( all in one ).
scherm en bak zijn 1 geheel en dus geen plaats meer.
kan ik dit spel nog spelen of niet?
weet iemand raad?
alvast bedankt
gunther

Clioke16V
7 January 2006, 18:29
IS dit zo een klein pc'ke ? of gewone grootte? De grafische kaart die je nu hebt zal waarschijnlijk on-board zijn, dus zit ze vast op uw moederbord, dan kan je als je nog 1 AGP slot vrij hebt toch nog een andere kaart kopen hoor, maar dan moet je de on-board kaart uitschakelen in je BIOS.

gunther
7 January 2006, 18:40
gewone grootte
men had mij gezegd dat er geen plaats meer was voor andere kaart dus kan ik toch geen meer toevoegen.

Clioke16V
7 January 2006, 22:26
gewone grootte
men had mij gezegd dat er geen plaats meer was voor andere kaart dus kan ik toch geen meer toevoegen.

Ze zeggen zoveel he, die pc boeren, als je zeker wil zijn dat je nog iets kan bijsteken schroeg ff je pc open en haal de zijkant eraf > dit is genoeg om te weten te komen dat er nog bijkan.

En als je niets van de binnenkant van de pc kent, lees dan ff dit topic, ik heb dit gemaakt voor mensen die het allemaal zo goed niet kennen + ik heb er de afbeeldingen bijstaan.

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=103176#post103176

Groetjes.

Heezy
10 January 2006, 02:37
AIO? Gewoon on-board video zeker?

Kijk eens idd in je bak of je een bruin slot ziet.

En op hoeveel staat je refresh rate?

Clioke16V
10 January 2006, 02:42
refresh rate?

De vernieuwings frequentie van je scherm, ter verduidelijking.

nielsvandesype
10 January 2006, 22:03
Normaal kan je dit gewoon aanpassen bij configuratiescherm,vormgeving en thema's, beeldscherm resolutie wijzigen,geavanceerd,beeldscherm vink daar aan modi die dit beeldscherm niet kan weergeven verbergen aan en druk op ok. Verlaag dan eens de vernieuwingsfrequentie.

gunther
11 January 2006, 16:49
Normaal kan je dit gewoon aanpassen bij configuratiescherm,vormgeving en thema's, beeldscherm resolutie wijzigen,geavanceerd,beeldscherm vink daar aan modi die dit beeldscherm niet kan weergeven verbergen aan en druk op ok. Verlaag dan eens de vernieuwingsfrequentie.

ik kan dat daar niet aanvinken omdat dit niet vet gedrukt staat.
de vernieuwingsfrequentie staat op 60 wat ook het laagste is.

nielsvandesype
11 January 2006, 21:33
Probeer anders eens een ander profiel te selecteren. Ik weet niet of dit ook standaard is maar op mijn pc had ik nog het profiel plug and play monitor.(bij eigenschappen beeldscherm,instellingen). Normaal moet je beeldscherm toch hoger dan 60Hz kunnen op welke resolutie staat je beeldscherm ingesteld?