Volledige versie bekijken : microsoft outlook of outlook express



spruit
7 January 2006, 19:21
Gelieve te vermelden met welk e-mail prog je problemen hebt --> "outlook express" of "microsoft outlook"!
Dit voorkomt onnodige vragen...

alvast merciiii ;)

micheline
31 March 2006, 15:02
dag spruit ik heb een probleem met outlook express
ik kan geen mailtjes open met pps
er komt op documents and settings xmich local settings temporay internet files content.ies stovwl4 en nog van alle cijfers?????? dan komt er bij dat ik naar mapoties moet in configuratiescherm dat heb ik allemaal geprobeerd maar het lukt mij niet
kun je mij aub helpen thx zene

cruwero
31 March 2006, 15:17
Misschien heb je Powerpoint niet geïnstalleerd?
Misschien is je beveiliging zo ingesteld dat je geen
bijlages mag openen?
Dus kijk effe bij je beveiliging:
Henk

Mimosa
31 March 2006, 15:27
1)Als het aan de beveiling ligt EN:
Als je een goede antivirusscanner op je pc hebt staan kun je kijk in je Outlook Express bij Extra/Opties/Beveiliging en daar dat vinkje weghalen bij : Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. En dan op Toepassen en OK klikken

2) Is het programma Powerpoint geïnstalleerd? Of een Powerpointvieuwer? Anders die vieuwer kun je wel gratis van het net halen (vraag me niet waar) :shy: Even googlen dan...

micheline
2 April 2006, 11:35
bedankt voor de informatie
ik ben naar de beveiliging gaan zien en het is aangevinkt bij beveiliging internet -zone (minder veilig,maar funcioneel)
en op mijne pc staat microsoft powerpoint
en microsoft office powerpoint viewer 2003

en als ik de pps wil open doen komt er ook op er is voor deze bewerking geen programa aan het opgegeven bestand gekoppelt,maak een koppeling via het onderdeel mapotieties van het configuratiescherm

groetjes micheline

spruit
2 April 2006, 11:48
bedankt voor de informatie
ik ben naar de beveiliging gaan zien en het is aangevinkt bij beveiliging internet -zone (minder veilig,maar funcioneel)
en op mijne pc staat microsoft powerpoint
en microsoft office powerpoint viewer 2003

en als ik de pps wil open doen komt er ook op er is voor deze bewerking geen programa aan het opgegeven bestand gekoppelt,maak een koppeling via het onderdeel mapotieties van het configuratiescherm

groetjes micheline

ga eens naar je configuratiescherm, dan mapopties --> bestandstypen. Zoek pps in de lijst. Normaal zal er dus geen programma aan gekoppeld zijn.
Nu klik je op openen met, en dan browse je naar je powerpoint.exe in programfiles. ;)