Volledige versie bekijken : welke case?



greg
7 January 2006, 22:04
ik ben nog aan het twijfelen tussen 2 cases die ik zou nemen

nu zit ik nog met tybotech extreme gaming case,maar sinds die pci-e kaart daarin zit zit dat nu zo heel leuk op elkaar gepropt,dan bedoel ik de hd's vlak onder elkaar en gesukkel met de ide kabels en zo.

nu dit zijn de cases waar ik nog over twijfel welke te kiezen

http://www.tybotech.be/images/producten/cases_atrix_9011c4_medium.jpg OF http://www.prijsindex.net/cgi-bin/thumbnail.pl?type=178&onderdeelid=11763



graag een mening van jullie :)

tnx

Nikolas
7 January 2006, 22:17
Ik persoonlijk zou voor het uiterlijk van 1 gaan, andere specs
ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Kijk misschien voor een systeem met rails voor HDD en CD/DVD stations.

Clioke16V
7 January 2006, 22:31
Zeker die 2de nemen de shark dus, Ik heb ook een tybotech ( mooi is die wel, maar dan heb je het gehad > die kast werkt niet plezant langs binnen, rommel afwerking > deurtje etc.... ) die shark is echt een TOP kast en niet van da goedkoop materiaal + van een deftig CASE merk.

greg
8 January 2006, 19:49
ok tnx dan neem ik die shark :)

Clioke16V
8 January 2006, 20:30
ok tnx dan neem ik die shark :)

Dat ga je je niet beklagen, ik heb ook al veel spijt dat ik die niet gekocht heb in de tijd.

greg
8 January 2006, 20:32
ik hoop het :)

het is toch wel moeilijke keuzes maken hé nu tegenwoordig,hoeveel cases zijn er al niet op de markt dag van vandaag :)

Clioke16V
8 January 2006, 21:32
idd, dat is waar, ik had deze tybotech genomen omdat het prijsverschil zo groot was. Mja de prijs zit hem ergens in he :D

greg
8 January 2006, 21:49
klopt :)

fryum
9 January 2006, 20:56
ik heb recent de atrix case staan (na jaren tevredenheid over chieftec)... niet doen ! heb ook een stat schijf in de case moeten proppen de hd's zitten dwars in de case en de bekabeling duwt tegen de zijkant ! dikke nul voor ontwerp ! ook is de case gewoon niet te vergelijken met een echte deftige kwaliteitskast (lees oa. chieftec, lian-li, ...) ok, het prijsverschil is groot, maar daar is duidelijk een reden voor Mvg Fryum

greg
9 January 2006, 23:27
toch niet zo tevreden blijkbaar over die case,

verkopen en shark case nemen dan :p:p