Volledige versie bekijken : ccleaner



navarone
8 January 2006, 14:33
Mijn vraag is wat vinden jullie van ccleaner v1.26.218 ?
Is dit wel te betrouwen ? Heeft er iemand al nare gevolgen gehad ?
Deze vragen spoken door mijn hoofd omdat ik vrees dat er teveel zal verwijderd worden zodat er sommige programma's niet goed meer zouden werken.

jurgenv
8 January 2006, 14:35
volledig veilig, het zal je pc gewoon opschonen wat af en toe eens nodig is ;)

navarone
8 January 2006, 14:53
Ik heb hier op de volgende site http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm slechte ervaringen gelezen doordat er bij sommigen een trojan virus gevonden zou zijn door bitdefender!

Kenzo
8 January 2006, 16:00
Ik gebruik Ccleaner elke keer ik de Pc afsluit en ik het nog geen problemen ondervonden.

Mvg Kenzo

Jip
8 January 2006, 16:06
Gebruik Ccleaner ook al geruime tijd zonder problemen.

Baloeke
8 January 2006, 17:14
Zelfde hier gebruik ccleaner al een zeer lange tijd. Nog nooit problemen ondervonden

GuntherS
8 January 2006, 17:20
ccleaner is een zeer goed programma om alle onnodige bestanden van je pc te verwijderen.
Ik gebruik het ook al zeer lang en heb nog nooit problemen gehad.
De pc gaat dan telkens beter ;)

Peter.B
8 January 2006, 17:33
iedereen zou dat op zijne pc moeten installeren.is een gratis, goed en simpel te gebruiken programma (y).staat hier al een paar jaar op mijne pc en ook nog nooit problemen mee gehad.

TusH
8 January 2006, 18:16
Kan enkel en alleen maar de positieve kritieken bevestigen.

zo'n (y) proggie

t896743
8 January 2006, 18:32
Eveneens ccleaner gebruiker sinds meer dan een jaar. Nog nooit problemen ondervonden en kuist de boel op betrouwbare wijze.
Groeten;
DG

nielsvandesype
8 January 2006, 18:56
Waar heb je dat gelezen dat BitDefender een trojan vind ? Want ik gebruik nl zelf BD en deze vind GEEN virussen of trojans in CCleaner. CCleaner is vrij veilig hoor maar van de geavanceerde opties en bij problemen verwijder je ook best niet alles. Maar om gewoon tijdelijke bestanden,cookies,lijst van laatstegebruikte bestanden is het volkomen veilig. Voor de rest een hele goede prog.

jxjxw
8 January 2006, 20:50
dat is een progje dat iedereen kan gebruiken
gebruik het al zeer lang en super kontent van

2B's
8 January 2006, 21:54
Alle comments hierboven zijn identiek hé, ik kan er niks aan toevoegen. Jij kan het dus wél toevoegen aan je pc.

navarone
9 January 2006, 13:21
Bedankt aan iedereen voor de positieve reacties. Ik kan met een gerust hart het programma gebruiken en zoals velen onder ons genieten van een cleaner PC en dus ook snellere computer.

:clap: bedankt :clap:

musiclover
15 January 2006, 18:44
kan ccleaner geinstalleerd worden zonder iets extra aan te vinken of uit te vinken:shy:

guido99
15 January 2006, 18:53
OOK hier NOW trobbels met cc !!
greets

nielsvandesype
18 January 2006, 20:00
kan ccleaner geinstalleerd worden zonder iets extra aan te vinken of uit te vinken:shy:
Standaard staan alle instellingen goed hoor. Je moet enkel maar opletten wanneer je geavanceerd opties gaat gebruiken(moet je nog wel zelf activeren) en de problemen functie.