Volledige versie bekijken : NERO buffer probleem



stertje
8 January 2006, 22:07
:close Als ik een dvd brand met nero 6 staat mijn bufferniveau heen en weer te springen

Normaal is een film op een dvdx8 klaar in een kleine 9 minuten
en sinds dat die buffer zo verspringd kan het wel 20 minuten duren eer de film gebrand is

Ik heb al geprobeerd in veilige modus maar het duurd nog langer

ik sta hier met 6 films op de hd die ik x3 moet branden en zie dit zo niet zitten hoor
Weet er iemand hoe dit kan verholpen worden:cry:

lucske
9 January 2006, 00:49
mss Nero eens opnieuw installeren of updaten?

stertje
9 January 2006, 10:33
:close Ik heb de versie van nero 6 gekontroleerd en is de laatste nieuwe en alles up to date
Ik heb deze er volledig afgesmeten en nero 7.0.1.4 opgezet (Laatste nieuwe)

Als ik nu een dvd brand komt er op brandtijd 8:45 maar na deze tijd is hij maar 40% gebrandt en komt er nog eens 10 minuten bij
(totaal bijna 19min voor een Philips dvd+r x8)


dus ik denk niet dat het probleem bij nero zit er moet iets in mijn pc zitten die aan die buffer vreet maar wadde??
:cry:

kilroy
9 January 2006, 18:04
Films brand je zowieso op een lagere snelheid, hoe lager hoe beter, ik brand de mijne op 2x, duurt idd een 20 tal minuten, maar als je ze te snel brand kun je wel eens problemen krijgen met afspelen ( haperen van beeld enzo ) en het hangt ook soms van merk af , sommige zijn zo gevoelig dat je als je ze te snel brand, het gewoon mislukt. Dus gewoon geduld hebben en op lagere snelheid branden is mijn advies.

greetzz Kilroy

hammerhead
9 January 2006, 23:15
Hoe oud is je brander??
Ikzelf en vrienden hebben vroeger ook een philips gehad en die rotzooi heeft de neiging om er na één jaar (als de garantie net voorbij is) mee op te houden...

stertje
10 January 2006, 17:45
mijn brander is geen philips het is een

NEC DVD RW ND 3540A (16x +dl)
en is nog maar 6mnd oud

cruwero
10 January 2006, 18:03
Brand hem eens met copytodvd heel wat beter dan dat flut nero:
Henk

stertje
10 January 2006, 19:48
Ik heb copytodvd geinstaleerd en deze heeft geen problemen
DVD is gebrand in een kleine 10 min
en is nog makelijker om mee te werken dan NERO