Volledige versie bekijken : Automatische updates windows



Mimosa
9 January 2006, 13:13
Bij mijn maandagse (en dinsdagse) chef moet ik elke week zijn pc updaten en scannen op vanalles en nog wat.
De windows updates staan hier ingesteld op: elke dag om 3:00 downen en installeren.
Maar 't zou kunnen dat hij dat doet terwijl mijn chef wil afsluiten en hij (mijn chef dus) dat niet gezien heeft (want dat kent hij niet zo goed)
Is het misschien beter dat ik instel: downen, maar ik bepaal zelf wanneer ze geïnstalleerd worden?
Thx voor een antwoordje!

Mimosa
9 January 2006, 15:23
Bij mijn maandagse (en dinsdagse) chef moet ik elke week zijn pc updaten en scannen op vanalles en nog wat.
De windows updates staan hier ingesteld op: elke dag om 3:00 downen en installeren.
Maar 't zou kunnen dat hij dat doet terwijl mijn chef wil afsluiten en hij (mijn chef dus) dat niet gezien heeft (want dat kent hij niet zo goed)
Is het misschien beter dat ik instel: downen, maar ik bepaal zelf wanneer ze geïnstalleerd worden?
Thx voor een antwoordje!
Of is mijn vraag hier niet op zijn plaats? Waar moet ik het anders plaatsen ?

bubsy119
9 January 2006, 16:22
Als ik jou was zette ik het op :
-kennisgeving over updates ontvangen maar nog niet downloaden of installeren.

Met het grootste deel van die updates ben je toch niet zoveel en dan kan je die laten vallen. Of als je er zeker van wilt zijn dat jou baas niet word lastig gevallen met berichten , kan je ook de automatische updates uitschakelen en zelf op maandag en dinsdag even langs de update site passeren en de nodige updates uitvoeren.

Mimosa
9 January 2006, 17:41
Als ik jou was zette ik het op :
-kennisgeving over updates ontvangen maar nog niet downloaden of installeren.

Met het grootste deel van die updates ben je toch niet zoveel en dan kan je die laten vallen. Of als je er zeker van wilt zijn dat jou baas niet word lastig gevallen met berichten , kan je ook de automatische updates uitschakelen en zelf op maandag en dinsdag even langs de update site passeren en de nodige updates uitvoeren.
Allemaal goed en wel, maar dat moet allemaal binnen mijn uren he ;) Denk dat ik toch maar zal doen wat ik zelf voorstelde. Toch bedankt ;)

J.W.
9 January 2006, 19:21
De windows updates staan hier ingesteld op: elke dag om 3:00 downen en installeren.
Maar 't zou kunnen dat hij dat doet terwijl mijn chef wil afsluiten en hij (mijn chef dus) dat niet gezien heeft (want dat kent hij niet zo goed)


U kunt toch instellen op welke dag en op welk uur u de updates wilt downloaden en installeren. Stel dit dan zodanig in dat het gebeurt onder de uren.
Bijvoorbeeld: maandag om 09.00 uur

Mimosa
10 January 2006, 09:41
U kunt toch instellen op welke dag en op welk uur u de updates wilt downloaden en installeren. Stel dit dan zodanig in dat het gebeurt onder de uren.
Bijvoorbeeld: maandag om 09.00 uur
Bedankt! Is inderdaad ook een mogelijkheid.

Mimosa
23 January 2006, 15:39
Hier mag een slotje op!