Volledige versie bekijken : tv kaart



Tahneval
10 January 2006, 10:25
Hallo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb een probleem (anders zou ik hier niet posten ;)).
Heb de andere topics doorzocht en niet echt antwoord gevonden, daarom een nieuwe thread

Situatie: ik heb een tv kaart van asus (TV 7134 WDM video capture, die erbij zat bij koop), begrijpelijkerwijs wil ik hiermee tv kijken op pc.
probleem: met verschillende uitgeprobeerde proggie's (flyDS, fly2000, beyond tv) kan ik telkens maar 7 kannalen ontvangen (op tv kan ik er zo'n 30tal ontvangen).
De rest is ruis.
Wat is het probleem/oplossing?

extra info: beneden komt tvkabel in huis waar splitter en versterker opzit: ene deel gaat naar tv die beneden staat, andere deel naar boven op computer. De 7 kannalen zijn diegene die op lijst verdeler boven en beneden staan, kan dit er iets mee te maken hebben?

Ps: als iemand nog goede programma's kent (liefst freeware) om tv te kijken mag ie me het altijd melden

Alvast bedankt,
Thomas

Tahneval
17 January 2006, 23:28
niemand die hier iets meer van weet?
ben ondertussen vrij radeloos

Baloeke
17 January 2006, 23:48
Heb je de nodige drivers geinstalleerd? HIER (http://drivers.softpedia.com/get/TV-Tuner-Co/Others/Asus-TV-FM-7134-2341-WHQL.shtml) kan je er al een vinden.
Is je coax kabel nog goed? denk maar aan de aansluiting (stekkers), deze kunnen afgebroken zijn of slecht contact geven.

fews
18 January 2006, 11:04
Hallo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb een probleem (anders zou ik hier niet posten ;)).
Heb de andere topics doorzocht en niet echt antwoord gevonden, daarom een nieuwe thread

Situatie: ik heb een tv kaart van asus (TV 7134 WDM video capture, die erbij zat bij koop), begrijpelijkerwijs wil ik hiermee tv kijken op pc.
probleem: met verschillende uitgeprobeerde proggie's (flyDS, fly2000, beyond tv) kan ik telkens maar 7 kannalen ontvangen (op tv kan ik er zo'n 30tal ontvangen).
De rest is ruis.
Wat is het probleem/oplossing?

extra info: beneden komt tvkabel in huis waar splitter en versterker opzit: ene deel gaat naar tv die beneden staat, andere deel naar boven op computer. De 7 kannalen zijn diegene die op lijst verdeler boven en beneden staan, kan dit er iets mee te maken hebben?

Ps: als iemand nog goede programma's kent (liefst freeware) om tv te kijken mag ie me het altijd melden

Alvast bedankt,
Thomas

bij elk van die programs heb je de mogelijkheid om bij de instellingen te kiezen tussen

kabel en antenne hier moet je dus kabel selcteren (anders ontvang je dus maareen paar kanalen)
ook moet je er voor zorgen dat je PALB/G geselecteerd hebt

veel suc6 ermee en laat horen of dit gelukt is
ps: nog een goed programma is WINDVR3 (dit gebruik ik persoonlijk),is wel geen freeware maar valt op te lossen:good:

mvg
:evil: fews:evil: