Volledige versie bekijken : ondertitels niet te zien



blaerekop
10 January 2006, 12:54
hallo

ik heb een film (avi-bestand en een srt bestand)van stuart little
heb die 2 bestanden in dezelfde map staan(ook dezelfde benaming gegeven) en dan ook ffdshow toegepast alsook winavivideo converter maar als ik kijk in winavi video converter naar preview krijg ik geen ondertitels te zien.Weet er iemand raad?Heb wel de film van een vriend die was gebrand op een dvd(avi en srt staan apart op die dvd)maar heb hem gekopieerd naar mijn harde schijf zodat ik een avi en een srt bestand had.

appelsap
10 January 2006, 13:06
Ik heb dit probleem ook al eens gehad. Klik eens rechts op het film-bestand en kies daar voor afspelen met BSB-player ipv met media player.
Bij mij lukte dat onmiddelijk.
Weet niet of ik u hiermee kan helpen.:wtf:

Groetjes ikke

djakke
10 January 2006, 13:08
Als je begint te converteren komt er dan in je werkbalk het icoontje van FFDshow piepen?

blaerekop
10 January 2006, 22:47
neen dat icoontje komt er niet

blaerekop
10 January 2006, 22:55
zou graag deze film kunnen branden op dvd met de ondertiteling zodat ik die dan kan bekijken op een gewone dvd speler.als ik hem nu bekijk op de pc is dat geen probleem maar als ik hem wil bekijken op mijn tv via een kabel van mijn pc naar de tv zie ik geen ondertitels.daarom zou ik die film graag kunnen branden op dvd met de subs maar dat lukt mij niet

zariash
10 January 2006, 23:16
probeer deze eens met powerdvd af te spelen en kijk eens of je dan ondertiteling hebt.

blaerekop
10 January 2006, 23:41
neen ook met power dvd geen ondertiteling

djakke
11 January 2006, 00:15
Het FFDshow icoon moet sowieso in je werkbalk verschijnen bij convert anders is het nada!

Probeer's wat te goochelen met je instelling in winavid,kleiner videoformaat/omzetten naar de map met je avi/srt bestand.

Gebruik ook subsync even,kijk wat ie doet.

blaerekop
11 January 2006, 11:29
het ffdshow icoon is nergens te vinden.heb alles al geprobeerd maar krijg die ondertitels er niet in

djakke
11 January 2006, 12:48
Heb je nog andere ondertitelsprogs lopen?

Zo ja...verwijderen en herinstalleer deze hier (kies voor de alpha,is recenter)

http://sourceforge.net/projects/ffdshow/



En voor alle duidelijkheid je hebt toch stuart little.avi en stuart little.srt in 1 map staan hé?

djakke
11 January 2006, 13:30
Na installatie moet je ook's checken of onder C:\windows\systeem32 het bestand FFDshow.ax is toegevoegd

juniorke
11 January 2006, 17:50
mischien eens proberen met vobsub i.p.v. met ffdshow? ik heb daar alvast goede ervaringen me :D

vraagteken
11 January 2006, 19:20
ik doe het ook met winavi en vobsub allebei de zelfde naam en je krijgt in je onderste balk een groene pijl tezien dan loopt het goed ik zou zeggen probeer het eens .

blaerekop
13 January 2006, 02:24
alles gaat prima nu met winavi en vobsub.dank aan iedereen

PeterN
14 January 2006, 20:36
Als je begint te converteren komt er dan in je werkbalk het icoontje van FFDshow piepen?
Dit geeft geen garantie dat het op of af staat. Bij de settings van ffdshow kan je ook kiezen dat het ikoontje niet wordt getoond in uw werkbalk

wasbeertje
17 January 2006, 14:51
heb dat probleem ook al gehele tijd, volgens mij te maken met een bepaalde codec die tekort is om het om te zetten naar dvd met nero heb je het probleem bij het branden ook, alhoewel als hij in media player wordt bekeken het icoontje van ffdshow wel tevoorschijn komt

groetjes

wasbeertje

ben al een tijdje op zoek naar een oplossing hiervoor

frenske
17 January 2006, 22:32
Hallo allemaal, in de configuratie van ffdshow moet je ondertitels aanvinken. Daarna speel je zonder problemen alle ondertitels af indien de film en de srt identiek dezelfde naam hebben. Kijk ook eens op deze site www.vmesquita.com (http://www.vmesquita.com) , hier vind je een progje genaamd DIKO. Hiermee kan je van een avi een dvd maken en dit met ondertitels. En wat nog het beste is, is dat dit helemaal gratis is en dus werkt zonder serial of crack. Veel plezier...................