Volledige versie bekijken : probleem met windows media player



wasbeertje
10 January 2006, 21:29
hoi,

sedert ik nero vision heb geinstalleerd, worden alle films afgespeeld met nero, kan iemand mij zeggen hoe ik ergens bij windows media player kan instellen dat deze als standaard moet gebruikt worden, ik heb het al geprobeerd met "openen met" en dan media player kiezen en het vinkje onderaan aanzetten. Maar niks veranderd er.

Mijn probleem is eigenlijk om een film te branden met nero vision express 3 en ffdshow voor de ondertitels moet die afgespeeld worden met windows media player of anders neemt hij de ondertitels niet mee bij het branden


wie weet raad ?????


heeeeeeeeeeeeeeeeeelp

:help: :help: :help: :help:

wasbeertje

GuntherS
10 January 2006, 21:41
Je kan bij Windows Mediaplayer naar het menu opties gaan.
Wanneer je daar bent, klik je op het tabblad Bestandstypen.
Klik vervolgens op de knop "Alles Selecteren".
Klik dan op toepassen en vervolgens op OK.

Nu moeten alle videobestanden en audiobestanden geassocieerd zijn met Windows Mediaplayer.

PS: Normaal gezien zou dit geen probleem moeten geven hoor. Als alles goed is ingesteld met ffdshow en zorgt dat de ondertiteling en de film in dezelfde map staan EN dezelfde naam hebben, moet het werken. Ik gebruik zelfs geen Windows Mediaplayer meer, maar BS Player en dit werkt evengoed.

Ché
11 January 2006, 12:04
Dat komt omdat je tijdens de installatie van nero de vinkjes bij bestandstypen openen met neroplayer niet hebt weggedaan. ofwel gebruik je de oplossing van DJ Inspiration ofwel verwijder je en herinstaller je nero en let dan op de vinkjes. ;)

kurt002
11 January 2006, 12:25
Dat komt omdat je tijdens de installatie van nero de vinkjes bij bestandstypen openen met neroplayer niet hebt weggedaan. ofwel gebruik je de oplossing van DJ Inspiration ofwel verwijder je en herinstaller je nero en let dan op de vinkjes. ;)

Dat laatste zal niet zo veel helpen denk ik, omdat de pc in het register wel onthoud dat ie moest openen met Nero denk ik...

wasbeertje
13 January 2006, 11:01
Dat komt omdat je tijdens de installatie van nero de vinkjes bij bestandstypen openen met neroplayer niet hebt weggedaan. ofwel gebruik je de oplossing van DJ Inspiration ofwel verwijder je en herinstaller je nero en let dan op de vinkjes. ;)

bedankt het probleem is idd opgelost door het te herinstalleren, en heb ook de media player "alles selecteren" aangeklikt enkele bestandstypen waren niet aangevinkt

alvast bedankt voor de hulp

groetjes ;)