Volledige versie bekijken : Firefox onthoudt mijn paswoorden niet.



Clioke16V
11 January 2006, 03:26
Ja, firefow onthoudt geen paswoorden ( en vraagt ook niet voor ze op te slaan ) hoe dit oplossen.

Bedankt.

Marshall
11 January 2006, 07:57
Hier van het zelfde geval dacht al dat het zo normaal was in ff,ik ben nog maar in proefperiode (2 dagen), dus k' heb nog wat werk aan de winkel om het onder de knie te krijgen.

Toch bedank voor diegene die ons helpen.

zariash
11 January 2006, 08:09
heb je bij extra aopties onder het tabblad beveiliging aangevinkt wachtwoord onthouden ?
grtjs

Clioke16V
11 January 2006, 13:55
Ja, staat aangevinkt, de ene site onthoudt hij wel, de andere niet, echt raar.

Natje1
11 January 2006, 16:05
Ja, staat aangevinkt, de ene site onthoudt hij wel, de andere niet, echt raar.

Krijg jij dit venster niet als je een wachtwoord in Firefox wil opslaan?

http://users.skynet.be/fa863407/1_1.JPG

Probeer anders is het volgende:

- klik op "Extra -> Opties..." ga naar "Privacy"
- klik op het tabblad "Wachtwoorden" en vink "Wachtwoorden onthouden" aan
- klik dan op "Opgeslagen wachtwoorden bekijken" ga baar het tabblad "Nooit opgeslagen wachtwoorden" en verwijder daar alles.
- sluit alles af en sluit Firefox af, start Firefox terug op en als je nu op een site komt waar je een wachtwoord + je id moet invullen zal je het bovenstaand venster krijgen en klik daar dan op "Onthouden"

bij mij lukt het, ook voor deze site.

NickB
11 January 2006, 17:49
ik heb hetzelfde voor, op sommige sites onthoud hij men wachtwoord wel en soms niet, hier bv onthoud hij het niet en voor me op de server op school aan te melden wel???
Ik heb juist alles teogepast natje en eigelijk stond bij mij alles al zoals jij het zegt...

Clioke16V
11 January 2006, 23:44
Idd, Natje hartelijk bedankt voor de mooie uitleg, maar alles stond/staat correct, heb zelfde probleem als NickB. (Voor mijn format eergisteren had ik dit probleem niet :s )

Marshall
12 January 2006, 11:18
Hier staat niets in het tabblad "Nooit opgeslagen wachtwoorden" hoe kan ik ze dan verwijderen, LET OP ik gebruik 2 pc s dan de ene dan weer de andere maar log nooit gelijkertijd in op de 2 samen dit lukt toch niet, zo ook als ik ingelogd ben op ie dan log ik niet in op ff (voor de zelfde site wel te verstaan).

toch bedankt voor je antw natje.

Mosquitos
13 January 2006, 09:37
Je gebruikt toch gene ccleaner of window wacher want die verwijderen ook uw paswoorden enz als je dat aangevinkt hebt.
Of toevallig ook niet bij prive gegevens opruimen dat alles staat aangevinkt?
Of misschien kan je eens proberen om deze site te wissen bij opgeslagen wachtwoorden en log dan nog eens in om te zien of de wachtwoordbeheerder te voorschijn komt.

Clioke16V
13 January 2006, 11:31
Ik gebruik regcleaner, maar voor format geen last van gehad etc. en ik krijg mijn paswoord hier niet in de lijst gezet :s

Toch bedankt.