Volledige versie bekijken : mails weren uit outlook



Yelleken
12 January 2006, 08:40
De laatste dagen krijg ik constant mails met "reclame" in mn outlook expres.
moesten het nu nog mails zijn die verstuurd worden naar een e-mailadres dat van mij is dan zou k nog zeggen.
de domeinnaam van t emailadres is wel van mij maar t emailadres zelf is gewoon o@adv.... wat ik dus niet heb aangemaakt ook niet he
is er een mannier om die mails te weren ofzo? want tzijn zo van dedie die u IE startpagina veranderen enzo.

compuchrisje
12 January 2006, 09:58
Als het altijd van dezelfde persoon komt kan je het laten blokkeren, het blijft dus op de server hangen. Hiervoor moet je het bericht selecteren en dan in het menu - Bericht - Afzender blokkeren.
Voor meer mogelijkheden ben je beter af met Outlook (Office) maar er bestaan ook alternatieve mailservers. Kijk eerst even of je provider een spamfilter aanbiedt, meestal gratis...

Mimosa
12 January 2006, 11:40
Zit je bij telenet? Dan kun je daar je spamfilter op High zetten, maar 't is nog geen waterdicht systeem :cry: Er kruipen er nog door de mazen van het net!

smurfslover
12 January 2006, 11:42
Thunderbird is ook een optie!

Baloeke
12 January 2006, 11:57
Je kan bv eens een SPAMIHILATOR (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=10120) installeren

Spamihilator werkt tussen uw emailprogramma en het internet en controleert alle inkomende email. Nutteloze spam-mails worden weggefilterd. Het proces werkt volledig op de achtergrond. Het filter gebruikt de wetmatigheden van Thomas Bayes ( een wiskundige uit de 18e eeuw) en calculeert de mogelijkheden dat een email een junkmail is. U kunt het programma zelf "trainen" en rules vaststellen. Het programma werkt met alle bekende emailprogramma's zoals Outlook 2000/XP/Express, Eudora, Pegasus Mail, Phoenix Mail, Opera, Mozilla, Netscape, etc.... Bovendien is het programma absoluut gratis.