Volledige versie bekijken : soms rare beelden op mijn scherm



Sille
15 January 2006, 18:59
allo mensen als ik hier nu ben aant type bv bibbert mijn scherm plotseling kweet ni hoe hard enz en ook soms als ik iets open zoals nu internet ziet mijn beeld er als volgt uit:
http://img248.imageshack.us/img248/3164/probleem7ct.jpg

als ik dan mijn pc heropstart is het terug normaal kan iemand mij helpen

vanic
15 January 2006, 19:20
zit er een ventilator op je grafische kaart? ik denk dat dit een warmte probleem is...
eventueel eens alle ventilators van je pc uitkuisen...

Geraar
15 January 2006, 19:40
Zit alles wel goed vast in de poorten? Kan soms ook liggen aan slechte contacten.

Sille
15 January 2006, 22:14
alle contacten zitten goed vast hebbek gecontroleerd wss is het idd de warmte want mijne pc heeft te weining cooling vooral in zomer geraakt hij overhit en kan nu ook zo wel zijn want mijn verwarming staat hier altijd op kzal het is bekijken he

grabber
16 January 2006, 01:21
Probeer het volgende eens:
Klik op start - > configuratiescherm -> beeldscherm en ga naar het tabblad Instellingen. Zet hier de kleurkwaliteit op zijn hoogst.
Klik vervolgens op geavanceerd en ga naar het tabblad Beeldscherm. Bij de meeste monitors kun je nu bij het vakje vernieuwingsfrequentie het aantal hertz instellen. Hoe hoger de frequentie hoe rustiger het kijkt.

vanic
16 January 2006, 12:19
Hoe hoger de frequentie hoe rustiger het kijkt.

maar als je beeldscherm de hogere freguentie niet aankan... dan kun je zo'n fenomeen krijgen die lijkt op wat hierboven wordt getoond... ( en in het slechtste geval RIP scherm)