Volledige versie bekijken : dvd decrypter



caztan
15 January 2006, 21:24
heeft er iemand weet van een nieuwe beveiliging op dvd's ik kon alles kopieren ofwel met dvd shrink ofwel met decrypter de laatste 2 weken nix meer te kopieren krijg steeds foutmeldingen van out of memory heb nochtans 300 gb harde schijf

Clioke16V
15 January 2006, 21:31
Out of memory heeft niets met harde schijf te maken, mss te weinig geheugen ofwel u wisselbestand te klein. ( te weinig geheugen > sluit eens wat programma's af voor je dvd schrijf ofzo )

caztan
16 January 2006, 16:13
is wel iets raar heb op andere pc ook geprobeerd en blijft op dezelfde sector hangen ook na 9% blijven hangen en foutmelding :wtf: zowel met decrypter als met shrink

cruwero
16 January 2006, 16:19
Probeer eens met DvdFabDecrypter.
Henk

spuitgast
16 January 2006, 16:44
zou het mischien kunnen dat ge uw tijdelijke bestanden is moet verwijderen.

Simply
16 January 2006, 17:23
Wanneer "AnyDVD" op de achtergrond draait is die decrypter toch overbodig dacht ik! :D

helleke
25 January 2006, 16:04
Ik heb da ook gehad dat ie nie wilde mijne dvd inlezen met DVD Shrink,en toen heb ik AnyDvd gedownload en da zijn werk laten doen en plots ging t dan wel met DVD Shrink.
Kheb em dan wel nog moeten inkorten want de film alleen al was meer dan er op mijne dvd kon.
Meestal heb ik nooit geen problemen met DVD Shrink en het voordeel is(in tegenstelling tot DVD X Copy) da ge er nog extra copieen kunt van nemen