Volledige versie bekijken : Snelheid telenet verdubbeld?



rrnico
16 January 2006, 10:17
Telenet zou zijn snelheid verdubbelen vanaf januari 2006. Zoals ik verwacht had is daar in de praktijk niets van te merken. Misschien toch voorstellen dat ze de snelheid laten zoals die is en hun prijs halveren + datalimiet uitschakelen.

stefanmiler
16 January 2006, 10:21
Telenet zou zijn snelheid verdubbelen vanaf januari 2006. Zoals ik verwacht had is daar in de praktijk niets van te merken. Misschien toch voorstellen dat ze de snelheid laten zoals die is en hun prijs halveren + datalimiet uitschakelen.
Voor boos te worden eens goed lezen: pas eind januari worden de snelheden van expressnet aangepast, de andee abonnementen pas in april. :rolleyes:

Simply
16 January 2006, 10:24
rrnico,

Alvorens je negatieve uitingen verspreid, moet je zien dat je ofwel degelijk bent ingelicht ofwel onze of telenet's mededelingen VOLLEDIG leest!!!

Kijk hier (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=22442&highlight=Telenet)!!! Daar kan je duidelijk lezen dat de NIET-professionele klanten de verandering pas duidelijk gaan merken vanaf APRIL 2006!!!!

rrnico
16 January 2006, 19:36
Ja, ja t'is al goed. Hoef je niet zo scherp voor te reageren. Ik meen dat ze me zelfs een e-mail gestuurd hebben, maar heb ik niet meer. Moeten ze trouwens maar een beetje duidelijker informatie geven en niet zo vroeg hoog van de toren blazen als het nog zo lang gaat duren. Wat is een residentiƫle client? Dat gedoe met die servers van hen ligt trouwens heel zwaar op mijn maag en ik ben zeker niet alleen!