Volledige versie bekijken : Panda Active Scan



novice
16 January 2006, 11:13
hallo,


bij het runnen van de online Panda Active Scan,krijg ik enkel
de resultaten te zien van wat er gevonden is.
er wordt niets verwijderd.
kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie bij het aktiveren?:rolleyes:
bedankt.;)

nielsvandesype
18 January 2006, 19:16
Panda activescan kan ENKEL maar virussen verwijderen. Om ook spyware hackerstools,... te kunnen verwijderen moet je betalen voor de panda active scan pro. Hier kan je het verschil zien tussen beide versies : http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm

compuchrisje
19 January 2006, 01:07
Bij een online scan wordt er toch nooit iets verwijderd? Het geeft je enkel info en advies, waarmee je daarna verder kan voor de verwijdering.

J.W.
19 January 2006, 01:45
Bij een online scan wordt er toch nooit iets verwijderd? Het geeft je enkel info en advies, waarmee je daarna verder kan voor de verwijdering.

Dat is de eerste maal dat ik dit "hoor".

nielsvandesype
19 January 2006, 21:57
Er wordt wel degelijk verwijdert hoor. Je moet immers programmatuur op je pc downloaden. Panda activescan installeert zijn eigen drivers op je pc.

Krikkie
19 January 2006, 22:16
Heb je geen logfile gekregen???
Post deze anders eens, desnoods in het HijackThis forum.

Groetjes Krikkie

nielsvandesype
20 January 2006, 20:09
Meestal is het datgene wat de gratis versie niet kan verwijderen. Maw cookies (vormen geen bedreiging). Als je een rapport wil moet je na de scan voor save report kiezen dan moet je een plaats kiezen waar je het txt bestand wil opslaan.

novice
20 January 2006, 22:54
@ Niels:nu is het wel duidelijk!Maar wat
Panda niet verwijderde,werd dan wel door
andere progjes opgekuist.
Ik twijfelde over de werking ervan...
Bedankt voor de reakties.:good:
Hier mag slotje op.

nielsvandesype
22 January 2006, 19:29
@novice : Dat is het voornaamste. Onlinescanners zijn eigenlijk maar om te gebruiken als een 2de opinie na een scan met je antivirus. Om alles te kunnen verwijderen moet je active scan pro gebruiken.