Volledige versie bekijken : foto uploaden



jurggen
17 January 2006, 21:18
Iemand een oplossing om foto's te uploaden. Ik heb al imageshack....geprobeerd,maar neemt geen printscreens aan.

thanks,jurggen ;)

ybr
17 January 2006, 21:20
http://www.ivanhoejupiler.be/t12594-hoe-een-foto-toevoegen.html

Hier staat nog een link.

de jean
18 January 2006, 08:22
Iemand een oplossing om foto's te uploaden. Ik heb al imageshack....geprobeerd,maar neemt geen printscreens aan.

thanks,jurggen ;) als wat sla je die dan op ??

jurggen
18 January 2006, 23:29
Ik heb deze foto per ongeluk niet in JPEG opgeslagen,daarom wou ik een link waar ze alle typen aannemen. Kent er anders iemand een progje om dit soort bestandstypen om te zetten?

thanks,jurggen

ghost
18 January 2006, 23:33
Ik heb deze foto per ongeluk niet in JPEG opgeslagen,daarom wou ik een link waar ze alle typen aannemen. Kent er anders iemand een progje om dit soort bestandstypen om te zetten?

thanks,jurggen
Open paint klik op bestand en dan op openen. Je zoekt die afbeelding ...., je klikt daarna terug op bestand , en dan op opslaan als , bij opslaan als type kies je jpeg en dan op opslaan.

de jean
19 January 2006, 15:39
Ik heb deze foto per ongeluk niet in JPEG opgeslagen,daarom wou ik een link waar ze alle typen aannemen. Kent er anders iemand een progje om dit soort bestandstypen om te zetten?

thanks,jurggenin veel gevallen kan je gewoon via "naam veranderen" het bestandstype wijzigen.