Volledige versie bekijken : Telenet Probleem



cr1nic
17 January 2006, 21:55
Volgens mij hebben veel Telenet klanten af te rekenen met dit

Sinds vanmorgen 10u zijn er al problemen bij telenet (geven ze toe)
Deze komen omdat er uitbreidingswerken bezig zijn. De telemeter blijft nog offline tot 23.59 maar uw meter blijft lopen!

Dus nu heb ik de meeste programmas gemist door telenet (Simpsons :))
Maar nu hebben eindelijk VTM eens wa minder kijkers voor familie :evil:

Baloeke
18 January 2006, 00:34
Volgens mij hebben veel Telenet klanten af te rekenen met dit

Sinds vanmorgen 10u zijn er al problemen bij telenet (geven ze toe)
Deze komen omdat er uitbreidingswerken bezig zijn. De telemeter blijft nog offline tot 23.59 maar uw meter blijft lopen!

Dus nu heb ik de meeste programmas gemist door telenet (Simpsons :))
Maar nu hebben eindelijk VTM eens wa minder kijkers voor familie :evil:
Dat snap ik niet, wat heeft je Tvkijken met je telemeter te maken?
Je telemeter is voor het gebruik via de computer(upload en download) en toch niet voor je televisie toestel

MagisterMagic
18 January 2006, 01:51
just, ik heb geen kabel uitzendingen op tv gemist hoor hier in Gent, heeft trouwens niets te maken met telemeter of telenet, is van mixt-ics.

sniffer
18 January 2006, 09:57
just, ik heb geen kabel uitzendingen op tv gemist hoor hier in Gent, heeft trouwens niets te maken met telemeter of telenet, is van mixt-ics.
dat is wel een en hetzelfde bedrijf maar de werken aan het ene mogen geen problemen meebrengen voor het andere.

Wat wel kan is dat ze in die regio aan beide gewerkt hebben, toevallig

robbedoeske_007
22 January 2006, 00:31
mixt-ics bestaat niet meer nu is het telenet
en wat doet digital tv dan dat i stoch ook via de kabel en gebruikt dat niets van uwe telemeter

greg
22 January 2006, 01:18
nee robbedoeske
anders zou de televisie nu ook al moeten aangerekend zijn.

mixt-ics is overgenomen door telenet ook,maar de verdelers zeggen het nog wel,omdat de mensen niet altijd meteen verstaan dat het nu van telenet is :)

Mosquitos
22 January 2006, 01:19
mixt-ics bestaat niet meer nu is het telenet
en wat doet digital tv dan dat i stoch ook via de kabel en gebruikt dat niets van uwe telemeter
Nee dat gebruikt niks van uw telemeter want voor digitale tv heb je geen pc nodig maar een digibox.
Telenet heeft mixt-ics over genomen maar de naam is gebleven hoor.

robbedoeske_007
24 January 2006, 18:40
maar bij belgacom wel je moed een abonement van adsl en zo een speciale modem nodig dus beter telenet vind ik