Volledige versie bekijken : Winavi fout



Eindie
19 January 2006, 23:44
Ik heb een avi film op mijn pc. Dit wil ik dan samen met de ondertitels converteren naar een dvd via Winavi video convertor. Maar telkens als ik hem wil converteren komt er een foutmelding op "In WinAvi.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." Dit programma heeft altijd al gewerkt.
Ik heb al geprobeerd om te herinstalleren, maar dan lukte het nog niet. Ik heb ook geprobeerd om een oudere versie te installeren, maar tevergeefs. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Greetz!

zariash
19 January 2006, 23:46
http://www.divxworld.nl/Vobsub.htm
grtjs

Eindie
20 January 2006, 01:16
http://www.divxworld.nl/Vobsub.htm
grtjs

Je begrijpt me verkeerd. Ik kan al ondertitels zien als ik em afspeel in mediaplayer. Maar ik kan niet converteren met winavi. Dit programma geeft altijd die foutmelding.

Peter.B
20 January 2006, 07:09
eindie,je hebt pm.

Eindie
20 January 2006, 10:51
eindie,je hebt pm.

bedankt, maar hiermee is het nog niet opgelost.

Bij de foutmelding kan ik op meer info klikken:



Handtekening van de fout:
AppName: winavi.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: mmtranslation.dll
ModVer: 7.0.0.0 Offset: 00001092

Icemar
20 January 2006, 10:57
haal je versie van winavi er af
haal cc cleaner door je pc
reboot je pc
en installer de versie opnieuw

Eindie
20 January 2006, 11:00
haal je versie van winavi er af
haal cc cleaner door je pc
reboot je pc
en installer de versie opnieuw

Dit had ik gisteren al gedaan maar tevergeefs

juniorke
20 January 2006, 20:36
troost u Eindie, je bent niet de enige, ik heb het vandaag ook meegemaakt, aanhoewel ik nog nooit problemen mee gehad heb bij vorige converties. Helaas weet ik hier ook geen oplossing op

juniorke
20 January 2006, 20:37
heb eens andere film geprobeert en hier wel goede resultaten mee, het zal waarschijnlijk aan het avi file liggen

Peter.B
20 January 2006, 20:53
ik heb die foutmelding(in allerlei stukskes) in getikt in google en msn en heb nergens een oplossing gevonden :frown:
ik kan u jammerlijk genoeg niet verder helpen.
probeer anders eens,zoals juniorke zegt,met een andere avi.

Eindie
21 January 2006, 16:02
Ik heb eens een andere avi geprobeerd en hiermee lukte het wel. Waarschijnlijk ligt het aan het avi bestand. Ik heb het maar met Virtualdub geconverteert en hier werkt het wel mee. Mja, ik vind het wel echt raar!

van mij mag hier een slotje op!

Greetz!