Volledige versie bekijken : is mijn pc genoeg beveiligd zo !



gentle suzy
20 January 2006, 11:51
hoi,

ik heb op mijn pc de avg virusscanner staan , de firewall van windows en ad aware , en bit difender!!
is dat genoeg om mijn pc te beveiligen ????
of moet er nog iets op geinstalleerd worden ?

groetjes suzy;)

crazyding
20 January 2006, 11:58
zet ook de cc cleaner erop, zuivert je computertje en is gratis te downloaden,
grtz
crazyding

Simply
20 January 2006, 12:54
Ewido & Spywareblaster zijn ook een aanraders op gebied van spyware, hijacking, trojans, worms ed!

nielsvandesype
20 January 2006, 20:11
Microsoft antispyware bèta is ook heel goed als gratis spywarescanner.(is ver de enigste met blijvende realtimebescherming na een periode) Voor de rest zie aanbevelingen van simply. Betalend zou ik dan toch spy sweeper,counterspy en de betalende versie van ewido aanbevelen.

Krikkie
20 January 2006, 20:19
'k Zou de firewall van XP vervangen door een andere, der zijn zeer goede gratis firewall op 't internet beschikbaar.
Je hebt veel meer controle en mogenlijkheden.
Ik zelf werk met ZoneAlarm en ben er tevrede over.
http://www.zonelabs.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp;jsessionid=DRnkoDmqeHi13bQB5N4jVBT 7bHtYzqWD6W2VV8WPn1511OJXOR6X!-1134106612!-1062696903!7551!7552!NONE?dc=12bms&ctry=US&lang=en&lid=dbtopnav_zass

Voor de rest ziet het er voor mij oké uit.
Cleaners zijn wel oké, maar die installeer ik pas als ik ze nodig heb, dan kan ik de laatste versie installeren en je weet ook niet op voorhand welke je vandoen hebt.
Je moet opletten dat je je pc niet overbeveiligd, je systeem wordt daardoor belast...en als je alle goede cleaners wil installeren is de kans groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet...
Neem het met één stap per keer.

Groetjes Krikkie