Volledige versie bekijken : ik heb een probleem



joke48
22 January 2006, 11:23
ik heb een belkin router wireles g router.
Een pc en laptopnu werkte alles goed en wilde de laptop beveiligen.
Nu heb ik de beveiliging gedaan op de laptop dus een sleutel ingevoerd maar had het op de pc moeten doen nu kan ik op de pc de sleutel niet maken ik kom niet op de site via het adres .
weet iemand misschien hoe ik de sleutel kan verwijderen op de laptop.
Ik ben geen ster met computers
Groetjes van joke

Marshall
22 January 2006, 12:03
Kom je niet meer in de router voor 'n config.., doe dan (probeer) dit eens, sluit alles af (dus netspanning af ) van ieder toestel in deze volgorde, 1 modem,2 router,3 pc, de meeste zeggen dat 5 a 10 min genoeg is, ik laat dat ongv 1 uur duren,daarna in de zelfde volgorde terug netspanning aan brengen, let wel afsluiten bedoeld stekkers uit de stopcontacten.

Dit is om een nieuw ip adres te verkrijgen van de provider,daarna kan je terug in je router voor 'n nieuwe configuratie.

Hopelijk ben je hier al iets mee.

mvg Marshall. :)

Krikkie
22 January 2006, 13:01
Je kan je router reseten.
Even zonder spanning zetten of wellicht met een knopje (zie handleiding).
Je router is nu terug ingesteld zoals hij uit de fabriek kwam, dus je personlijk paswoord en alle instellingen zijn verdwenen.
En je begind gewoon terug van voor afaan!!!

Groetjes Krikkie

W1nD0wS 3x P33
22 January 2006, 13:16
indien je zolang nie wilt wachten , ga na pf er geen klein gaatje is in je router waar RESET op staat , noramml gezien kunt je daar met een tandenstoker in , en moet je eens drukken , daardoor kun je gewoon resetten , en word het terug op fabrieksinstellingen geplaatst.
Dan moet je geen uuur wachten.
Bij D-link kun je dat , ik heb er zelf ene