Volledige versie bekijken : Het grote Hitman Pro topic



Martijnc
22 January 2006, 18:05
In dit topic kan je je mening geven en discussiëren over Hitman Pro. Dit topic is er omdat er in topics waar mensen vragen stellen opeens offtopic gegaan word en een discussie word gestart over HMP. Om dit tegen te gaan is er nu dit topic. Vanaf nu ga je dus ook niet meer offtopic in andere
topics.

Hier mag je eveneens alle Hitman Pro updates melden.
De laatste versie van Hitman Pro kan je downloaden in onze download sectie (http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=57).

Enkele regels:
- Enkel een discussie. Voor vragen start je een nieuw topic.
- Je respecteert andermans mening.
- Je beledigt niemand!
- Enkel discussieren over HMP
- Niet offtopic gaan

Indien je je hier niet aan houdt word je post verwijderd!

zariash
22 January 2006, 18:08
ik gebruikte vroeger hmp sinds de laatste versie niet meer ,begint wat op
bill gates te lijken dwz baas spelen op andermans pc ,dus voor mij niet meer hmp.
grtjs

Smokey
22 January 2006, 18:23
Awel dan

:)

1st en vooral HitManPro word toch wel graag schaakmat gezet hier opt forum!
tijderwijl ik een verwend favoriet ben van het tooltje.
Het heeft al veel mensen geholpen ..................

Maar ja ieder zijn ding zeker

dapi
22 January 2006, 18:24
ben ook zeer tevreden over hmp heb er zelf nog geen problemen mee gehad

greetings
Dapi

toonvl
22 January 2006, 18:34
sinds HMP zowel in windows XP als vista mijn PC liet crashen of ongelooflijk rare dingen liet doen (blauw scherm flikkeren met gewoon scherm :eek:) vertrouw ik het niet meer, komt er op mijn pc niet meer op! :sop:

Mosquitos
22 January 2006, 19:10
sinds HMP zowel in windows XP als vista mijn PC liet crashen of ongelooflijk rare dingen liet doen (blauw scherm flikkeren met gewoon scherm :eek:) vertrouw ik het niet meer, komt er op mijn pc niet meer op! :sop:

In vista kan ik dan wel aannemen hoor.
Dat is nog niet compitabel met vista en zo zullen er wel veel programmas zijn!!!

toonvl
22 January 2006, 19:14
In vista kan ik dan wel aannemen hoor.
Dat is nog niet compitabel met vista en zo zullen er wel veel programmas zijn!!!
bij XP ook... en dat ligt volgens mij niet aan de incopabiliteit...:rolleyes:

nielsvandesype
22 January 2006, 19:17
Ik heb het vroeger gebruikt. De reden waarom ik het niet gebruikte was dat hij teveel de focus verloor, scans niet afwerkte. Het probleem nu is dat hm pro te veel programma's draait en de heuritische analyse soms veel te streng is waardoor sommige legitieme programma's niet meer werken en ook dat er trials inzitten. Dit is wel handig voor mensen die niet met elke antispywareprog apart willen scannen en ook dat hm pro altijd met de strengste instellingen scant.

grabber
22 January 2006, 19:56
Ik gebruik het nog steeds, maar wel met meer dan de helft van de functies uitgevinkt.

GuntherS
22 January 2006, 19:59
Ik gebruik het ook niet meer, maar wel sommige programma's apart.

Baloeke
22 January 2006, 20:21
Heb hitman nog op de pc staan maar ben sterk aan het twijfelen of ik niet beter de programma's afzonderlijk zal laten uitvoeren

Rosty
22 January 2006, 21:39
Heb hitman nog op de pc staan maar ben sterk aan het twijfelen of ik niet beter de programma's afzonderlijk zal laten uitvoeren

Had vroeger ook HMP staan!!Heb dit dan maar verwijderd,en nu laat ik ieder tooltje apart runnen.Zo kun je ook zelf beslissen wat er verwijderd word en wat niet.

Mp3Tjoeper
22 January 2006, 22:33
HMP is handig voor wie op een eenvoudige wijze een beetje spam en adaware kwijt wil

Maar ik beslis liever zelf wat er weg gemoffeld word op mijn pcke

Baloeke
23 January 2006, 10:10
Had vroeger ook HMP staan!!Heb dit dan maar verwijderd,en nu laat ik ieder tooltje apart runnen.Zo kun je ook zelf beslissen wat er verwijderd word en wat niet.
Bedankt voor de tip Rosty zal deze wijze raad volgen.

Simply
23 January 2006, 10:32
Had vroeger ook HMP staan!!Heb dit dan maar verwijderd,en nu laat ik ieder tooltje apart runnen.Zo kun je ook zelf beslissen wat er verwijderd word en wat niet.

De tools die HMP gebruikt zijn op zich de goeie, maar zoals Rosty zegt, heb je zelf geen vat op wat wel en niet verwijderd word/mag worden! (Vroeger)was de versie van Spysweeper een trial, die uiteraard na bepaalde periode verlopen was! En daarbij komt dan nog dat in (oplopend) aantal gevallen HMP belangrijke, broodnodige windowsbestanden aanzien als gevaarlijk en deze verwijderd! Dus was mij persoonlijk betreft (n)

eightofnine89
23 January 2006, 11:30
Ik gebruik nog altijd de eerste versie en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Ook nog geen melding gehad dat de trials afgelopen zijn. Ik vind het handig. Alles loopt automatisch en ondertussen doe je iets anders.

de jean
23 January 2006, 16:11
komt niet op mijn pc ... heb teveel pc's gezien die door hmp om zeep zijn geholpen.

traffic
23 January 2006, 16:44
Ze zouden het shitmanpro moeten noemen

de jean
23 January 2006, 17:45
Ze zouden het shitmanpro moeten noemen :D zo is dat !!

slijkdabberke
23 January 2006, 23:13
ik heb het ooit gebruikt maar toen het na een update naar een nieuwere versie rare dingen begon te doen , direkt verwijderd
laat nu verschillende progje's manueel lopen

boulle
24 January 2006, 21:32
Awel, ik moet zeggen....ik heb hier xp home staan, en als ik met hmp eens een scan uitvoer, dan doet dat ding wat het volgens mij moet doen. Spijtig is wel dat de trial versies na een tijdje stoppen met werken. (daarom is het een trial zeker...? lol). Bij mij nog geen flikkerende schermen, vastlopers, (toch niet te wijten aan hmp...), of broodnodige windowsbestanden die verwijderd worden hoor....altans, dat denk ik toch...
Maar ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet zo is, want de boel blijft gewoon op zijn dagdagelijks functioneren...
En zodus, hmp, met of zonder trials, voor mij mag het hoor....
Groetjes!!!

toonvl
24 January 2006, 21:36
tja het is en blijft jouw pc ;)
ik hou je niet tegen als je ervoor zorgt dat je hem weer eens moet formatteren... :evil:

scaldis
24 January 2006, 21:50
AVG heeft me vandaag gewaarschuwd dat hitmanpro2 een trojanhorse backdoor bevat. Wat er van aan is weet ik niet, bij mij vliegt hitmanpro er in ieder geval af. Ik vind het raar dat het programma trials gebruikt. Ook dat het nu antivirus gebruikt die freeware durft verwijderen.

RichKE
25 January 2006, 00:36
heb ook hmp gebruikt maar run nu ieder progje apart omdat ook bij mij na een scan ik problemen had met het laten lopen van bepaalde progs. Nu heb ik alles zelf in de hand en ben ik er zeker van dat alles goed gescand is. is misschien iets omslachtiger maar in ieder geval veiliger voor mn pctje

minoe
25 January 2006, 07:07
Heb hitman pro er ook af gesmeten een tijdje geleden al.Voerde zijn scans niet volledig uit en pc begon raar te doen tot hij vastliep.Heb hmp dan verwijderd maar pc werkte nog niet naar behoren en dus heb ik maar een format gedaan.Gebruik wel sommige programma's appart en werkt veel beter.Dus,hmp komt er bij mij niet meer op.

Silverwing
25 January 2006, 21:06
Mijn broer is altijd een zeer grote fan geweest van deze tool...tot gisterenavond.
Hij was aan het downloaden en kreeg plots een pop up van een ernstige error in zijn systeem met de vraag om een prog.te downloaden om dit euvel te verhelpen.
hmp die zweeg ...

nielsvandesype
26 January 2006, 16:26
@Silverwing Die boodschap is gewoonweg vals die hij kreeg. Dat is ook een methode om hun producten aan te prijzen. En ook soms om zelf spyware te installeren op je pc hier lag het probleem niet bij hmp zelf. Trouwens hmp is ook geen hersteltool voor fouten op je pc.

toonvl
26 January 2006, 16:31
die boodschap zélf is spyware, een degelijk anti-spyware prog moet dat bij mij wel blokkeren! tip: gebruik firefox (http://www.getfirefox.com) dan heb je zo'n pop-ups niet :D

Some_body
26 January 2006, 23:58
Ik gebruik Hmp ook niet (n) , niks dan problemen mee gehad . Gebruik nu wel aparte programma's (y) , heb ik een beter overzicht over hoe en wanneer ik wat wil verwijderen :cool:

Greets Some_body :cool:

azrael275
27 January 2006, 13:18
Ik gebruik HMP nog regelmatig en heb er eigenlijk nog geen problemen mee ondervonden. Het enige jammere is volgens mij dat voor sommige trials de gebruiksperiode verlopen is (o.a. NOD32, maar ook SpySweeper geeft geen updates meer).

plextor
27 January 2006, 19:28
Ik gebruik een paar tools apart en dit werkt veel beter dan Hmp. Veel meer controle over uw pc.:good:

Ché
27 January 2006, 20:07
Ik heb destijds HMP aangeprezen in een topic bij IT Varia :shy: . Maar na enkele slechte ervaringen (na een update steeds een trojan horse :eek: op mijn pc) heb ik het boeltje erafgegooid en is mijn pc terug virusvrij. Ik draai nu enkele progs apart op mijn pc en heb sindsdien geen probs meer. :)

Mosquitos
16 February 2006, 14:22
AVG heeft me vandaag gewaarschuwd dat hitmanpro2 een trojanhorse backdoor bevat. Wat er van aan is weet ik niet, bij mij vliegt hitmanpro er in ieder geval af. Ik vind het raar dat het programma trials gebruikt. Ook dat het nu antivirus gebruikt die freeware durft verwijderen.

Dat komt omdat hitmanpro in autoit geschreven is en dat sommige virusscanners scripts geschreven in autoit aangeven als een trojan omdat er trojans enz geschreven worden met autoit maar dit is een valse melding hoor.
Zo kunnen ze alles wat in visual basic geschreven is enz ook aangeven als een trojan want daar worden ook trojans enz met gemaakt maar ja dat is iets van microsoft he en daar blijven ze liever af met hun handjes :rolleyes:

Mosquitos
17 February 2006, 13:47
Welke onderdelen van hitmanpro gebruiken jullie dan allemaal zoal los dan sinds je hitman verwijdert hebt?

de jean
17 February 2006, 13:52
spysweeper
nod 32
adaware
spybot
cws
spywareblaster

baronvonkneukel
17 February 2006, 19:22
Geen HMP meer, laat de progjes ook zelf draaien. Heb nooit probs gehad met HMP maar na de vele berichten toch maar afscheid genomen ipv wachten tot er probs optreden.

de jean
17 February 2006, 19:36
Geen HMP meer, laat de progjes ook zelf draaien. Heb nooit probs gehad met HMP maar na de vele berichten toch maar afscheid genomen ipv wachten tot er probs optreden.das slim ! ;)

Some_body
18 February 2006, 21:09
Ik gebruik het nog steeds, maar wel met meer dan de helft van de functies uitgevinkt.

Als je de helft van de functies uitvinkt , wat heeft t' dan nog voor nut :shy:
Trouwens , ben ook niet z'on voorstander van Hmp , teveel macht , wil baas blijven op men eigen pc . :p
Ik heb liever alles appart :evil:
Greets Some_body :bow:

Some_body
18 February 2006, 21:12
Welke onderdelen van hitmanpro gebruiken jullie dan allemaal zoal los dan sinds je hitman verwijdert hebt?

Adaware 1.06 se
Spybot 1.4
Spywareblaster
Microsoft antiespyware ( ben der over nadenken om die te verwijderen )
Norton 2006 av

Greets Some_body :bow:

reddevel
23 February 2006, 12:06
ik had het een tijdje geleden ook op de pc maar na een update van HMP en een scan van dit progje werkte ineens toetsenbord en muis niet meer heb het probleem herstelt en direct HMP verwijderd, nu gebruik ik afzonderlijke progjes om pc te clainen. sjiek

bolke1972
24 February 2006, 20:41
Ik gebruik Hitman pro ni meer daar ik liever de controle behoud over wat of wat niet mag verwijderd worden. Toch wil ik het progske niet afbreken. Het is een goed programmatje voor wie geen of weinig pc kennis bezit.

de jean
25 February 2006, 08:44
Het is een goed programmatje voor wie geen of weinig pc kennis bezit. daar isset zéker nie goed voor ...

siegy
29 March 2006, 14:32
heb Surf Raight van HitmanPro er weer af gegooid ,!

Ben van mening dat er weer een soort Firewall progje op je pc geinstalleerd wordt die bepaalde dingen wel of niet laten zien ,,

bvb. mijn gratis winks zijn verdwenen ,,
en bepaalde bestanden of afbeeldingen worden met een rood kruisje weer gegeven !

Heb zoveel moeten aanpassen !
bvb. bepaalde extensies in mijn map opties
om ppt en ppss ens nog te kunnen openen !
en dan nog,, laten maar zien wat dat progje toelaat hè !


allemaal extra werk,!!!! en dat allemaal om de vooruitgang !!
of zal het er niet veel mee te maken hebben !
straks moet je overschakelen op Windows Live Messenger !
en Windows Vista ,,
ik laat het zo het is en dat werkt prima !!

smurfslover
30 March 2006, 09:50
Door surfright krijgt internet explorer en msn messenger de rechten van een beperkte gebruiker ipv administrator rechten wat op zich veel veiliger is maar als je dan bijvoorbeeld je flashplayer wil updaten gaat dat niet meer automatisch maar moet je die manueel gaan installeren mer administrator-wachtwoord.
Heb het ook geïnstalleerd en had er geen problemen mee.

GuntherS
30 March 2006, 11:33
Ik heb vroeger altijd Hitman Pro gebruikt en toen erna heb ik er een afkeer van gekregen omdat het vanalles verwijderde wat niet weg moest.

En toen dacht ik vorige week nog eens, laten we het nog eens proberen of er al verbetering in zat en ja hoor, toen werkte mijn AVG Antivirus zelfs niet meer.
Hier komt nooit of te nooit nog Hitman Pro erop. Dikke brol als je het mij vraagt!

Martijnc
30 March 2006, 11:35
*bump*

machine head
30 March 2006, 11:38
ik gebruik het nog altijd nog nooit last mee gehad !

ik denk wel dat er dan weinig over te klagen valt :p

joske1
14 April 2006, 18:08
hmp is nog altijd goed bij mij

de jean
14 April 2006, 21:10
hmp is nog altijd goed bij mijdoe zo voort ... :evil:

elmago
20 April 2006, 20:46
eens per week laat ik avg en hitmanpro (surfright uitgevinkt) eens los op mijn pc, en ik heb hiermee nog geen problemen gehad. Een neefje had surfright wel aanstaan en die had wel troubles....
Tot hiertoe vind ik het wel een gemakkelijk en vooral tijdbesparend progje.

Tex@sboy
22 April 2006, 01:34
heb sinds begin geen vertrouwen gehad in Hitman pro

de jean
22 April 2006, 07:06
heb sinds begin geen vertrouwen gehad in Hitman proik hebbem 1 x gebruikt, en dadelijk een hoop probs, verwijderd en nooit meer bekeken !

cruwero
29 April 2006, 15:23
Hitman Pro 2.4.2
http://www.hitmanpro.nl/

Voor degene die het wel gebruiken:
Zo beter.
Henk

Krikkie
29 April 2006, 15:38
Werkt niet...
Forbidden

You don't have permission to access /Hitman/hitmanpro242.exe on this server.
This could be because you are NOT a Tweakers.net user
Due to bandwidth limitations you need to register before you leech.
<hr><address>Apache/1.3.33 Server at files.tweakers.net Port 80

Groetjes Krikkie
</address>

Jelle
29 April 2006, 16:24
Onze downloads, meerbepaald hier (http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=57), werken ook prima :)

@Krikkie: Tweakers.net laat geen downloads van op hun fileserver toe als je niet ingelogd bent op hun site.

cruwero
29 April 2006, 16:26
Oké Jelle niet gezien,maar je heb gelijk:
Henk

bazeke
30 April 2006, 11:36
Kan iemand misschien de voor -en (of) nadelen beschrijven van dit programma. Ikzelf heb er eigenlijk nog niet veel goeds over gelezen...
Vandaar deze opmerking, vermits ik het zelf nog niet gebruikt heb...

Mister-Bean
1 May 2006, 16:08
Persoonlijk vind ik Hitman Pro zwaar overbodig.
Als je een touwtje door moet knippen gebruik je toch ook geen 8 scharen?
Bovendien: De echt serieuze spyware wordt toch door geen enkel "gewoon" anti-spyware-programma verwijderd, daar heb je toch HijackThis of Ediwo voor nodig.

Dus ik raad aan om één of hooguit 2 programma's te gebruiken voor spyware, plus ééntje voor schoonmaak, ééntje voor het register en ééntje voor anti-virus.
En natuurlijk wegblijven van verdachte websites, dat lost al 95% van je problemen op.

Dit is puur mijn mening ;)

Martijnc
1 May 2006, 16:16
Hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t26142-discussie-hitman-pro.html) vind je een discussie over Hitman Pro.

Topic al verplaatst!

bubsy119
4 May 2006, 10:53
Heb ooit wel ff gebruik gemaakt van hmp, maar heb er eerlijk gezegd ook geen last mee gehad. Alleen ben ik niet zo geduldig en duurde de scan te lang voor mij. Maar heb er wel geen enkel probleem mee gehad.

Snuifje
4 May 2006, 11:40
heb hitman pro1 een maandje gebruik vond het toen al niks en nu eigenlijk nog steeds niet dus gebruik het niet scan liever zelf, weet ik zeker dat het goed gebuurt :D voor de rest denk ik voor mensen die niet veel verstand van pc`s hebben dat het best een handig programma is.

Beatje
21 May 2006, 21:48
Heb vandaag de tijd genomen om eens het 1 en ander weer te lezen pctje draaide niet echt optimaal meer...
Dan ben ik dus eigenijk alweer te laat ....beter voorkomen..
Gebruik al een hele poos hitmanpro dacht lekker makkelijk ga weg zet dat aan klaar..
Nu ik zie wat er allemaal door andere progjes en online scannen uitgehaald word hier en deze topic gelezen te hebben staat mijn besluit vast gooi hitman eraf..
Complimentje is me allemaal weer een stuk duidelijker geworden goeie uitleg fijne progjes..ben nog niet helemaal klaar hoop dat het hierdoor geen logje hoef te worden..:good:

Danny_506
14 July 2006, 14:53
Hitman shit nee bedank,op andere forums wordt deze heel slecht afgeschreven,en hitmanpro zou zelfs illegaal zijn,nu ze stoppen verschillende tools samen in een tool,maar ze betalen niet voor de andere gebruikte software en daaraan voegen ze dan nog een beetje eigen rommel toe,plaats maar eens een logje waar HMP opstaat dan weet je genoeg.

Milo
14 July 2006, 16:31
Hmmmm
Kga jullie even bijstellen.
Hmp is Géén Prog maar een script.
In de eerste versies was da voor mij een dik progske ... deed goed zijn werk en gaf goeie resultaten .
Maar , nja ge moet die instellingen eens goed overlopen van Hmp.... soms staan er dingen aangevinkt nja die onnodig zijn ...
Voor nja kleine thuisgebruikers is Hmp ok .... da gaat niet zoveel mottigheid geven ... en euhm als die mensen niet veel surfen ...
Maar euhm nja bij mij is et tegenwoordig ook gedaan met onze Hollandse vriend .
Hij wil téveel in 1 keer doen en ook nja een beetje teveel info van u pc naar zijn serves doorgeven.
Kben héél lang content geweest van Hmp , maar sinds ik een paar herinstals heb moeten doen bij klanten ( en gratis ...omdaa bibi Hmp erop had gezet en da de boosdoener was ----> Telkens 75€ kwijt Grrrrrrrr....... damn hate Hmp)
Mss zelf eens een script moeten schrijven

baronvonkneukel
15 July 2006, 16:40
ik verkies de progjes apart van elkaar te laten lopen ipv HMP, als zo'n tool welke gemaakt is om iets te vinden zal het op een gegeven moment toch iets vinden wat het systeem niet altijd ten goede komt.

gvandam
16 July 2006, 14:07
Ik heb hitman pro op een van mijn pc's staan,en als er iets gevonden wordt is het door spybot of adaware.:good:

de jean
16 July 2006, 16:34
Ik heb hitman pro op een van mijn pc's staan,en als er iets gevonden wordt is het door spybot of adaware.:good: wrom staat die smurrie HMP er dan nog op ? sjiek

gvandam
17 July 2006, 17:24
Je kan inderdaad evengoed spybot en adaware apart installeren

de jean
17 July 2006, 22:43
Je kan inderdaad evengoed spybot en adaware apart installerenniet even goed ... véél beter !

gvandam
18 July 2006, 00:42
evengoed of veel beter,de resultaten van adaware en spybot onder hitman pro blijft het zelfde.Ieder zijn voorkeur en mening

atlantis
31 July 2006, 12:28
Vreemd dat Hitman hier als rommel beschouwd wordt terwijl het op www.oplossing.be (http://www.oplossing.be) nog wel gebruikt wordt in het stappenplan om jepc te cleanen.

de jean
31 July 2006, 13:33
Vreemd dat Hitman hier als rommel beschouwd wordt terwijl het op www.oplossing.be (http://www.oplossing.be) nog wel gebruikt wordt in het stappenplan om jepc te cleanen.wordt er op oplossing.be veel opgelost ? :rolleyes:

boterblommeken
31 July 2006, 23:18
Ik gebruik het ook nog regelmatig en heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad.
Aan de meeste reacties te zien zal dat nog wel komen zeker:cry:

Wat die trials betrefd doe ik het volgende: ik smijt hitman pro eraf en zet hem er terug weer op en ik heb spy sweeper en de rest steeds opnieuw :D

cookiemonster
3 August 2006, 23:32
ik heb er ook problemen mee hij werkt hem bij niet volledig dan verliest hij het overzicht HPM(n)

Beamerke
3 August 2006, 23:54
wordt er op oplossing.be veel opgelost ? :rolleyes:

Als ik dat "stappenplan" daar nog maar begin te lezen, dan krullen mijn tenen :D:D:D:D:D

jurgenv
5 August 2006, 18:56
Als ik dat "stappenplan" daar nog maar begin te lezen, dan krullen mijn tenen :D:D:D:D:D
idem, en zeker als men dat als een wondermiddel beschouwd. Dat resulteert dan in een 'prachtig' hijackthis logje. :D :D

Thor_
22 August 2006, 01:00
Je ziet trouwens telkens opnieuw en opnieuw dat Hitman pro de meer ernstige infecties gewoon niet aankan, en enkel de symptomen vervormt. :frown:
Achteraf mag je dan de troep opruimen.

atlantis
23 August 2006, 20:04
ok ok, ik heb het begrepen :) Ik verwijder Hitman en doe verder met mij ad-aware pro, mijn spybot en spysweeper, zonder ewido en a-squared te vergeten. Of zet ik er ook nog spyware blaster op? En misschien vervang ik wel spysweeper door de betalende versie van ewido.

nog een fijne avond, en hou het morgen ook nog droog he!!

durk
14 October 2006, 02:52
hmp heeft mij (mijn comp) al 2 keer gered

de jean
14 October 2006, 06:33
hmp heeft mij (mijn comp) al 2 keer gered en 2.127.883 anderen hunne pc al meermaals in de soep laten draaien ... :evil:

GuntherS
14 October 2006, 10:24
Hitman Pro heeft mijne pc ook al een paar keer gered (in het begin van hitman pro)..
Maar nog veel meer om zeep geholpen.. :(

2B's
14 October 2006, 18:45
en 2.127.883 anderen hunne pc al meermaals in de soep laten draaien ... :evil:

Eén van die zoveel was de pc van mijn zus en die kent al zo weinig van computers. Het was volgens haar collega's op het werk hét programma om alle mogelijke rommel van je pc te houden. Pakte toch verkeerd uit want het slechte bleef staan en het goede werkte helemaal niet meer.

Resultaat, format C en alles er terug opzetten. Was bovendien veel data kwijt omdat ze geen backups genomen had, dat was blijkbaar ook door hitman pro om zeep geholpen.

Voor mij nooit geweest en voor mijn zus nooit meer proberen.

de jean
14 October 2006, 18:51
Eén van die zoveel was de pc van mijn zus en die kent al zo weinig van computers. Het was volgens haar collega's op het werk hét programma om alle mogelijke rommel van je pc te houden. Pakte toch verkeerd uit want het slechte bleef staan en het goede werkte helemaal niet meer.

Resultaat, format C en alles er terug opzetten. Was bovendien veel data kwijt omdat ze geen backups genomen had, dat was blijkbaar ook door hitman pro om zeep geholpen.

Voor mij nooit geweest en voor mijn zus nooit meer proberen.
kweetet, ik krijg nog wekelijks pc's binnen die nie meer werken zoals het hoort, "dankzij" HMP :p

BendeBoy
9 January 2007, 05:37
Dit is een interessant artikel over Hitmanpro:
http://www.surfing-safe.com/nl/spyware/hitmanpro.php

Ben niet zo'n fan van Hitmanpro, het maakt een rotzooi van HJT-logjes (hoewel ik hier niet echt ervaring nog mee heb... :P) en ik ben het verder eens met de 'nadelen' die worden gegeven in het bovenstaande artikel.

Ik had trouwens ook ergens gelezen op een ander forum, er zijn verschillende computerzaken die geen hulp bieden voordat je Hitmanpro hebt laten draaien... alsk dat topic nog terug kan vinden zalk die posten - das toch absurt?

dannyma
9 January 2007, 08:52
hitman pro never in my life (n) .

rve123
11 January 2007, 21:00
Ik had trouwens ook ergens gelezen op een ander forum, er zijn verschillende computerzaken die geen hulp bieden voordat je Hitmanpro hebt laten draaien... alsk dat topic nog terug kan vinden zalk die posten - das toch absurt?
Voor computerzaken kan ik het nog wel begrijpen want alles wat wordt opgeruimt hoeven ze daar niet te doen. Al zijn de problemen die kunnen ontstaan moeilijker op te lossen als een beetje malware...

Er blijken ook helpdesks te zijn die het aanraden als beveiliging. En dan bedoel ik helpdesks van grote bedrijven/ISP's...

Milo
11 January 2007, 21:21
Wij alleszinds niet , daar heb ik hun vanaf geholpen alsook een beetje sjans
HmP had een nogal belangrijke file gewist op een machine in ons testlabo ... had da in productie gebeurd .... HMmmmmmmm :D

Some_body
11 January 2007, 21:41
Op de pc bij mij op't werk juist hetzelfde gebeurd door Hmp , btw was er opgzet door bedrijf dat pc's had geleverd !!

Op mijn pc NOOIT geen Hmp !!!

Greets Some_body

de jean
12 January 2007, 07:30
Wij alleszinds niet , daar heb ik hun vanaf geholpen alsook een beetje sjans
HmP had een nogal belangrijke file gewist op een machine in ons testlabo ... had da in productie gebeurd .... HMmmmmmmm :D

lekker spannend ! :p

serna
12 January 2007, 10:33
Ik gebruik het nog wel maar heel zelden. Ewido gebruik ik tegenwoordig.

BendeBoy
12 January 2007, 15:45
Ik gebruik het nog wel maar heel zelden. Ewido gebruik ik tegenwoordig.

Ewido heet nu AVG Anti Spyware...
Neuwste versie kan je downloaden op de website van Ewido :P

burkie
13 January 2007, 13:58
Hitman pro is gewoon kut. Door dit programma sloeg mijn pc voortdurend, ten gepaste en meestal ten ongepaste tijde af. Door eenvoudigweg hitmanpro te verwijderen zijn al mijn probs opgelost. Ik heb eerst wel nieuwe voeding gestoken, geheugenlatten gewisseld, ventilator vervangen enz. Ik was zelfs van zinnens ne format C te doen. Gelukkig kon een brave ziel mij op het juiste pad zetten. Voor mij dus geen hitman pro meer.

Mp3Tjoeper
13 January 2007, 14:26
Hitman pro is gewoon kut.:foei: :foei: :foei:

Helaba....Beleefd blijven hier hé :rulez:

Denk ook eens aan de 10 jarige ( en jonger ) die hier ook komen piepen hé

namasala
24 January 2007, 01:06
ik wil het nog wel gebruiken, maar krijg nu een melding bij het installeren van cubase dat regedit is geen win32toepassing en denk dat hmp 'm eraf heb gehaald?! heb van een ander pc regedit gekopieerd en bij C:/windows en../system32 geplaatst maar krijg nog steeds dezelfde melding.
Heeft iemand dit probleem ook meegemaakt??

roccom
24 January 2007, 23:33
Hitman pro is synoniem voor Sh...... pro
is al op verscheidene forums geweerd omdat dit progje
gewoon :cry: is

namasala
25 January 2007, 02:32
dat heb intussen begrepen.

bedankt voor je reactie, moet maar ff surfen naar 'n ander free spyware!!

ps. heb jij 't regedit verhaal wel eens meegemaakt??

berger
25 January 2007, 16:07
Keuze genoeg : http://users.skynet.be/freeware/Beveiliging.html#spy

parasiet
25 January 2007, 18:55
neem gewoon losse tools ;wat meer werk maar zekerheid...adwarresse,regcleaner,atv cleaner,enz......
groetjes
parasiet